  • 1. Data: 2002-06-25 10:21:11
    Temat: reklamacja
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

    Bardzo prosze o pomoc.
    Pytanie brzmi: ile czasu ma na rozpatrzenie reklamacji firma układająca
    terakotę i co się dzieje jeśli się nie zmieści w tym terminie?

    Dziekuję za pomoc
    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-06-26 08:07:46
    Temat: Re: reklamacja
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jesli chodzi o sprawe dotyczaca zagadnienia terminu rozpatrzenia wniosku
    reklamacyjnego z tytulu reklamacji lu rekojmi, w Twoim przyapdku bedzie to
    termin 21 dni od zgloszenia tego waktu wykonawcy (najlepiej jest zrobic to
    pisemnie dla celow dowodowych) nastepnie w ciagu 7 dni od tego zgloszenia
    powinien on dokonac ogledzin wadliwego towaru - w kazdym badz razie powinien w
    terminie 21 dni dac Ci odpowiedz co do rozpatrzenia wniosku. Jesli nie zdola
    tego uczynic musi rozpatrzyc reklamacji zgoodnie z Twoim zadaniem.

    mam nadzieje ze choc troche pomoglem
    i...@h...pl moj mailoch

  • 3. Data: 2002-06-27 13:46:12
    Od: "GrzegorzM" <G...@a...ids.pl>

    2 tygodnie. w przypadku braku odpowiedzi (odpowiedzi, nie informacji czy
    reklamacja została uznana czy nie) po tym terminie uważa się reklamację za
    uznaną na warunkach klienta.
    Pozostaje jeszcze kwestia dochodzenia swoich praw, co w naszych warunkach
    nie jest łatwe :(

  • 4. Data: 2002-06-28 10:00:03
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

    na szczescie jestem im winna troche pieniedzy i zgodnie z umowa maja je
    dostac do konca roku.
    Wniosek prosty, jesli nie usuna bledow, nie dostana kasy.

    Dziekuje za pomoc
    Agnieszka

  • 5. Data: 2002-06-28 10:03:54
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Zwracalas im uwage na wadliwe wykonanie uslugi ?
    Co na to powiedzieli ?
    Czy wyrazili gotowosc usuniecia nieprawidlowosci ?
    Czy masz na to posemne potwierdzenia ?
    Nie masz obowiazku przyjmowac uslugi ktora wykonana zostala niezgodnie z
    warunkami jakie uzgodniliscie w umowie, bedzies mogla ich wezwac wyznaczaja
    tereimn do usuniecia wady, jesli sie nie zmieszcza, wada bedzie mogla byc
    usunieta na ich koszt jednak przez innego wykonawce.

    Jednak nie wierze ze tak sie stanie - zobaczysz cierpiwosci, i tak poprawio to
    co spartaczyli, wystarczy zebedziesz ich nekac telefonami :-)
    No jesli sie skomplikuje zobaczymy co dalej odbieram tylko z i...@h...pl

  • 6. Data: 2002-06-28 12:33:59
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

    Zwracałam, nawet napisałam pismo reklamacyjne i wysłałam do nich. Przyszli
    zrobic ogledziny i powiedzieli, ze to wina kafelkow (ponoc sa nierowne) i
    mogą wymienic tylko te wyszczerbione. Kafelki kupowali oni (ja wybrałam
    tylko wzor), kafelki miały byc w I gatunku, a pani w hurtowni twierdzi, że
    kafelki w I gatunku musza byc rowne. Do tego zle zmontowali mi szafki
    kuchenne(przy wymianie musieli je zdemontowac), to twierdza, ze naprawia,
    ale nie wiem kiedy.
    Dzieki za slowa otuchy, ale coraz bardziej mnie to irytuje, ze zaplacilam im
    dosc duzo za mieszkanie pod klucz a oni od wrzesnia ciagle cos poprawiaja i
    do tego beznadziejnie. Myslalam, ze firma jest solidna i zna sie na rzeczy,
    ale tak sie skalad, ze jak dobry byl kafekarz, to wylewke zle zrobili i
    podloga miala 1,5 spadku na 1,5 metra. teraz wylewka jest dobrze zrobiona za
    to kafelki nierowno polozone. Tak szczerze powiedziawszy, to podejrzewam, ze
    oni kupili III gatunek, a nie I jak bylo zamowione. Od wrzesnia prosze ich o
    rozne poprawki, wpisane jeszcze do protokolu, ale cos wolno im idzie. Na
    szczescie nie wplacilam im jeszcze ostatniej transzy i nie zaplacilam za
    zamowienia dodatkowe. To tylko mnie ratuje.

    Dziekuje za pomoc. Rozumiem, ze jesli jeszcze bede miala jakis problem, to
    moge pisac na priv.?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 7. Data: 2002-06-29 08:26:58