  • 1. Data: 2002-06-25 10:50:41
    Temat: Radio do samochodu - czy można
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Witam

    Chciałbym kupić sobie radio do samochodu i wciągnąć ten zakup jako
    wyposażenie. Jest jeden problem - auto nie jest na firmę, jest tylko
    rozliczane z kilometrówki.
    Czy bardzo się będą czepiać do takiego zakupu (np. na fakturze będzie
    napisane RADIO, że niby na wyposażenie biura a faktycznie będzie w
    samochodzie)

    Krasnal

  • 2. Data: 2002-06-25 12:06:04
    Temat: Re: Radio do samochodu - czy można
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Dariusz Danowski napisał:

    > Chciałbym kupić sobie radio do samochodu i wciągnąć ten zakup jako
    > wyposażenie. Jest jeden problem - auto nie jest na firmę, jest tylko
    > rozliczane z kilometrówki.

    Nie. Nawet gdyby auto było zarejestrowane na firmę, musiałbyś niezbicie
    udowodnić, że takie "ulepszenie" ma wpływ na uzyskiwane przychody lub
    żywotność całego urządzenia.

    > Czy bardzo się będą czepiać do takiego zakupu (np. na fakturze będzie
    > napisane RADIO, że niby na wyposażenie biura a faktycznie będzie w
    > samochodzie)

    Wezmą do ręki ewidencję wyposażenia i poproszą o pokazanie tego RADIA...

    Stootch

  • 3. Data: 2002-06-25 12:28:23
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    >Nie. Nawet gdyby auto było zarejestrowane na firmę, musiałbyś niezbicie
    >udowodnić, że takie "ulepszenie" ma wpływ na uzyskiwane przychody lub
    >żywotność całego urządzenia.

    radio samochodowe moze byc elementem bezpieczenstwa, ma wplyw na unikanie
    korkow i zbobywanie informacji o drodze, z magnetofonem mozna sluchac
    "porad" szefa lub szkolic sie jezykow itp.
    wg mnie mozna odliczyc

    jak do tej pory us nie zakwestionowal u mnie ani jednego radia samochodowego
    ale raz chcial zobaczyc w ktorych autach sie znajduja :) (tak jak napisal
    Stootch)

    --vladi

  • 4. Data: 2002-06-25 12:35:59
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik vladi napisał:

    > jak do tej pory us nie zakwestionowal u mnie ani jednego radia samochodowego

    Wypada pogratulować "ludzkich" urzędników w US :)

    Stootch

  • 5. Data: 2002-06-25 13:13:12
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    .... jest wiele dyskusyjnych zakupów:
    - gaśnica, trójkąt, żarówki, alufelgi, itd.
    wszystkie balansują na granicy, bo np. po co opona na zapasowe koło :-)

    "Bezpośredni" wpływ polega na stworzeniu możliwości dojechania do miejsca
    przeznaczenia ;-)
    a na drodze może pojawić się np. dziura, policja, korek itp.

    Piotr

  • 6. Data: 2002-06-25 14:07:04
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    "Piotr K." wrote:

> [...]
    > przeznaczenia ;-)
    > a na drodze może pojawić się np. dziura, policja, korek itp.

    Gasnica? Opona na zapasowe kolo? Zarowki? Trojkat? Brak tych elementow
    teoretycznie uniemozliwia Ci korzystanie z samochodu. Jest to
    wyposazenie obowiazkowe a ich brak zostanie ukarany mandatem karnym. Tak
    wiec nie jest to wyposazenie "na granicy" tylko wyposazenie niezbedne do
    korzystania z samochodu. Alufelgi moga byc "na granicy" :)

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 7. Data: 2002-06-25 14:38:52
    Temat: Re: [OT] Re: Radio do samochodu - czy można
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Tomasz Kiełpiński napisał:

    > Słoneczko, a co ty tu robisz?

    Sieję neuronami ku uciesze gawiedzi.

    Stootch

  • 8. Data: 2002-06-25 14:42:13
    Temat: [OT] Re: Radio do samochodu - czy można
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Stootch" <s...@s...ebox.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Stootch

    Słoneczko, a co ty tu robisz?

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 9. Data: 2002-06-26 06:10:03
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    > wiec nie jest to wyposazenie "na granicy" tylko wyposazenie niezbedne do
    > korzystania z samochodu. Alufelgi moga byc "na granicy" :)

    Wszystkie wydatki są "na granicy".
    Do klienta możesz dojechać np. autobusem lub stopem,
    a towar przenieść na plecach.

    Piotr
    PS. a teraz pomyśl, czy ja przypadkiem nie żartuję ;-)

  • 10. Data: 2002-06-26 19:34:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2002, Piotr K. wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Piotr
    >+ PS. a teraz pomyśl, czy ja przypadkiem nie żartuję ;-)

    Nie żartujesz :( - na "podatki" niedawno było pytanie, bo
    US przyczepił się kupna motocykla...
    -:]

    Pozdrowienia, Gotfryd