  • 11. Data: 2014-07-24 12:29:54
    Temat: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Jest podejrzane, dlatego ja wysyłam wyłącznie z Poczty Głównej.
    Mogłeś wysłać listem wartościowym.
    Nawet, gdybyś podał wartość minimalną (OIDP 50 zł za opłatą 1 zł +
    opieczętowanie możesz samemu), to taki list wartościowy jest zupełnie
    inaczej "obrabiany" w dokumentach, i to już niezła szajka musiałaby być.
    Możesz złożyć do prokuratury powiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestepstwa (powyżej 300 zł), i na Twoim miejscu bym to zrobił, od razu z
    wnioskiem o zabezpieczenie dowodu z monitoringu poczty.

    -----

  • 12. Data: 2014-07-24 13:30:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 12:27, Użytkownik wromek napisał:

    > To nie jest tak, że Pani sobie wrzuciła paczkę do torebki i po wszystkim.
    > Tam jest normalne postępowanie i jak znajdą winnego to ma namieszane...

    Skoro nie pani to kto ? krasnoludki kradną te przesyłki na
    poczcie ? Przez ileś lat pracowałem w firmie której częścią
    była Poczta Polska. Takiego jawnego złodziejstwa w dodatku
    krytego przez przełożonych i innych pracowników w żadnej
    innej firmie nie spotkałem. Nie wiem jak jest teraz ale po
    przeczytanych i zasłyszanych historiach mam wrażenie że trwa
    to dalej.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-07-24 13:36:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
    > I teraz mam pytanie. Czy mam szans� na zwrot 500 z�otych. Albo chocia� >400
    Gdybyś podczas nadawania przesyłki dopłacił dosłownie kilka zł i zadeklarował
    wartość 500zł to nie było by problemu.
    Niezależnie czy paczka czy przesyłka listowa.

  • 14. Data: 2014-07-24 14:44:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 13:36, Kris pisze:
    > Gdybyś podczas nadawania przesyłki dopłacił dosłownie kilka zł i zadeklarował
    wartość 500zł to nie było by problemu.
    > Niezależnie czy paczka czy przesyłka listowa.

    E tam, takie wymądrzanie się po szkodzie. Jakby paczka nie zginęła, to
    by był kilka zł do przodu. Statystycznie wykupowanie takiego
    ubezpieczenia chyba się nie opłaca :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2014-07-24 15:10:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 14:44:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Statystycznie wykupowanie takiego
    > ubezpieczenia chyba si� nie op�aca :)
    Autorowi wątku by się opłaciło;)

  • 16. Data: 2014-07-24 15:10:31
    Od: l...@g...com

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
    > Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.

    W lutym przesylka polecona kosztowala 3,8 czyli przed podwyzka.

    Ile ta sprawa sie ciagnie, ze zaplaciles 2,9?

  • 17. Data: 2014-07-24 15:23:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 15:10, l...@g...com pisze:

    > W lutym przesylka polecona kosztowala 3,8 czyli przed podwyzka.
    >
    > Ile ta sprawa sie ciagnie, ze zaplaciles 2,9?

    Nie pisał, że tyle zapłacił.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2014-07-24 16:57:06
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Nie pisał, że tyle zapłacił.

    Teraz nie pamietam ile placilem.
    Nie wysyłam często paczek listem. Może raz na rok. Stąd takie zachowanie.
    Do tej pory wysyłałem towary jako list polecony i dochodziło ale te wysyłki
    były robione z poczty głównej w moim mieście. A ta poczta jest mniej ważna.

    Czy ktoś mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru
    powyżej 300 pln do prokuratury?

  • 19. Data: 2014-07-24 18:51:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:
    > Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.
    > W srodku nie bylo kartki ale paczuszka (w środku fabrycznie nowy
    produkt).
    > Warta ok. 500 pln.

    A możesz zdradzić co to było, aby w przyszłości inni nie wysyłali
    tego w ten sposób, skoro to taki kuszący pocztowców produkt?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-07-24 19:09:42
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > A możesz zdradzić co to było, aby w przyszłości inni nie wysyłali tego w
    > ten sposób, skoro to taki kuszący pocztowców produkt?

    słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło zainteresowanie.
    Samo pudełko nie było duże.