  • 1. Data: 2009-07-15 09:15:38
    Temat: Zadatek
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Witam, podpisałem z wykonawcą taką zwykłą standartową umowę na wykonanie
    pewnej usługi (szafa).
    Teraz tak w umowie jest napisane, że mam wpłacić 1/3 ceny jako zaliczka i że
    wykonwca wykonana usługe w ciagu 2 tygodni.
    JA robiłem przelew na jego konto i w tytule napisałem, że to zadatek na
    wykonanie usługi.

    Co jest obowiązujące?
    TO ja zapłaciłem,zadatek czy zaliczkę?

    Chcę go trochę pośpieszyć i muszę go zmotywować, bo mu już się skończyły te
    2 tygodnie

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-07-15 10:03:41
    Temat: Re: Zadatek
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Stolat pisze:
> [...]
    > wykonwca wykonana usługe w ciagu 2 tygodni.
    > JA robiłem przelew na jego konto i w tytule napisałem, że to zadatek na

    Umówiłeś się na zaliczkę wieć zaliczka. Nie możesz jednostronnie zmienić
    postanowień umowy