  • 1. Data: 2009-07-15 06:36:23
    Temat: kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Pomijajac wszystkie wczesniejesze wymagane ustawami kroki aby
    dokumentacja z informacjami niejawnymi mogl byc zniszczona mam pytanie.
    Czy sam fakt niszczenia dokumentacji(papier) moze byc wykonany na
    zwyklej biurowej niszczarce, czy tez musi to zrobic specjalistyczna
    firma i wystawic odpowiednie dokumenty?
    pozdrawiam
    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2009-07-15 22:33:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:h3jt8q$2ta3$1@omega.artcom.pl...
> [...]
    > Czy sam fakt niszczenia dokumentacji(papier) moze byc wykonany na zwyklej
    > biurowej niszczarce, czy tez musi to zrobic specjalistyczna firma i

    Można to zrobic samemeu, ale przepisy okreslają parametry niszczarki.
    Zwykłe biurowe tnace na paski nie spełniają tych norm.

  • 3. Data: 2009-07-16 06:28:53
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Można to zrobic samemeu, ale przepisy okreslają parametry niszczarki.
    > Zwykłe biurowe tnace na paski nie spełniają tych norm.
    Dzieki za informacje, znalazlem w siueci ponizszy link i juz wszystko jasne:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zniszczyc-firmow
    e-dokumenty-1771808.html
    moze sie komus przyda.
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2009-07-16 14:27:34
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Lip, 08:28, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Dzieki za informacje, znalazlem w siueci ponizszy link i juz wszystko
    jasne:http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zniszczyc-
    firmowe-dokumenty-17718...
    > moze sie komus przyda.

    Hehe, to moja domowa niszczarka za 50 zl ma 4 poziom ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-07-17 19:26:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    tutaj np. brykiet
    http://motion.home.pl/brykiet_solo_b.jpg
    aby odtworzyc ktoś musiałby spędzić troche czasu aby te puzle ułożyć

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde