  • 1. Data: 2019-03-12 08:39:16
    Temat: Zabijanie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
    gilotyną. Sędzia uważał że walenie karpia po głowie młotkiem jest
    bardziej humanitarne niż ucinanie mu tej głowy. No i najwyraźniej nie
    był w przemysłowej ubojni brojlerów, gdzie żywe ptaki wiesza się na
    ruchomej taśmie za głowę, którą co sekund 3 zgrabnie ucina
    nadjeżdżającemu kolejnemu kurczakowi gilotyna właśnie. Ciekawe ile by
    mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
    już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-03-12 08:47:41
    Temat: Re: Zabijanie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.03.2019 o 08:39, pedofil Jcek Maciejew pisze:
    > Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
    > gilotyną.

    Jcek nie potrafi wskazać nawet źródła swojej rewelacji, wiadomo Jcek to
    Jcek:)))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-03-12 08:58:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-12, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
    > już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

    Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał
    tępą gilotyną.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-03-12 10:28:25
    Od: n...@o...pl

    w <ZEJhE.18911$nk7.7180@fx16.ams1>, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    napisał(-a):

    > Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał
    > tępą gilotyną.

    I publicznie.

  • 5. Data: 2019-03-12 11:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]
    >mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może
    >już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

    A jestes pewien, ze tak ?

    Bo zarzut byl zdaje sie taki, ze u nas wymaga sie "ogłuszenia".
    Mozna mlotkiem, mozna pradem ... te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?

    J.

  • 6. Data: 2019-03-12 11:49:18
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie mogę zrozumieć czemu przed WSA o np. podwyższenie sracza bez fundamentów o 2 cm
    decyduje nie mniej niż troje sędziów, a w Sądach
    Rejonowych o ludzkim losie jednoosobowo jakieś ledwo wyszłe z krajowej szkółki pindy.
    Jak dla mnie w karnych powinny być składy 3-osobowe na każdym bez wyjątku szczeblu,
    podobnie w postanowieniach niejawnych np. o
    przedłużeniu aresztu.

    -----

  • 7. Data: 2019-03-12 13:10:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2019 11:46:30 +0100, J.F. napisał(a):

    >A jestes pewien, ze tak ?
    Widziałem film dokumentalny.

    >Mozna mlotkiem, mozna pradem ...
    I młotkiem po łbie to bardziej humanitarne?

    > te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?
    Jak są żywe to myślisz że się nie ruszają?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-03-12 15:16:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    >Widziałem film dokumentalny.

    >I młotkiem po łbie to bardziej humanitarne?

    W/g naszych ustawodawcow tak.
    Zreszta niektorzy moga potwierdzic, ze jak zostali uderzeni ... to juz
    nic nie poczuli, az do ockniecia :-)

    Zreszta nie musi byc mlotkiem, moze byc pradem, albo

    https://www.linde-gaz.pl/pl/processes/controlled_and
    _modified_atmospheres/controlled_atmosphere_stunning
    /index.html

    Choc ... skoro pisza "oszałamiania", to czy spelnia wymog ogluszenia ?

    >Jak są żywe to myślisz że się nie ruszają?

    A jak sa zywe, ale nieprzytomne ?

    http://www.szlachetstal.pl/kompaktowa-linia-uboju/

    Punkt pierwszy - głuszacz.

    J.

  • 9. Data: 2019-03-12 17:59:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2019 15:16:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zreszta nie musi byc mlotkiem, moze byc pradem, albo
    To co, ustalamy stopień "humanitarności" sposobów zabijania?

    > A jak sa zywe, ale nieprzytomne ?
    Ja widziałem że trzepotały skrzydłami.

    > Punkt pierwszy - głuszacz.
    Czyli co, facet z młotkiem?

    PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-03-12 18:19:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-12 o 08:47, u2 pisze:

    > Jcek nie potrafi wskazać nawet źródła swojej rewelacji, wiadomo Jcek to
    > Jcek:)))))

    Idź stąd przygłupie

    --
    Sonn