  • 11. Data: 2019-03-12 18:44:05
    Temat: Re: Zabijanie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.03.2019 o 18:19, Sonn pisze:
    > Idź stąd przygłupie

    nie potrafisz ustawić filtra, niemiecki synku ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 12. Data: 2019-03-12 19:05:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.03.2019 o 17:59, Jcek Maciejew pisze:
    > PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

    lol
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-03-12 22:28:45
    Od: b...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:
    > te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?
    >
    > J.

    Chodzi o to żeby miastowe mieli spokojniejsze sumienie.
    O nius dla luda. Być może o jaką kaskę dla fundacji.
    Gdyby chodziło rzeczywiście o los karpia to fundacje darły by mordę już po:
    cyt.
    Kilka tygodni przed świętami odławia się je z głównego stawu i przenosi się je do
    małych stawów, żeby je "odmulić". Nie są karmione, są we w miarę czystej wodzie, żeby
    na wigilijnym stole nie trąciły mułem. Czyli po prostu są głodzone.

    A tak? Sami rozumicie. Ta Ostaszesta (za aborcją) też chyba i za karpiami.
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_7U1jZUMUgv
    8pl1XeO30dQBDcar2SOUdi.jpg

    Dziwni ludzie.

  • 14. Data: 2019-03-13 00:10:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
    > gilotyną. Sędzia uważał że walenie karpia po głowie młotkiem jest
    > bardziej humanitarne niż ucinanie mu tej głowy. No i najwyraźniej nie
    > był w przemysłowej ubojni brojlerów, gdzie żywe ptaki wiesza się na
    > ruchomej taśmie za głowę, którą co sekund 3 zgrabnie ucina
    > nadjeżdżającemu kolejnemu kurczakowi gilotyna właśnie. Ciekawe ile by
    > mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
    > już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

    Jak ostatnio byłem w zakładach drobiarskich to kurczaki wieszali
    na taśmie za łapki głową w dół.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-03-13 07:32:02
    Od: ń <k...@t...sie>

    I jak biedna gilotyna ma trafić takiego wierzgającego szechita i skąd jego łepek wie,
    gdzie Mekka?

    -----

  • 16. Data: 2019-03-14 07:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2019 17:59:15 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > To co, ustalamy stopień "humanitarności" sposobów zabijania?

    Od dawna.
    Rzeznie pracuja pelna para, a "po muzulmansku" nie wolno.

    Ba - krowe zabic mozna, a psa nie. Szczura trzeba, a o komarze nawet
    nikt nie wspomni ... a nie, czasem sa masowo mordowane.

    > Ja widziałem że trzepotały skrzydłami.

    > Czyli co, facet z młotkiem?

    Nie napisali.
    Ale raczej nie - po prostu kiepsko sie to robi mlotkiem.

    http://www.szlachetstal.pl/gluszacz-wodno-elektryczn
    y/

    Niech zgadne - glowke zanurza sie w wodzie, a woda pod napieciem ?

    http://dromasz.pl/gluszacz-wodno-elektryczny/

    Swoja droga - ze BHP na to pozwala ... pracownik moze chyba reke
    wsadzic.

    A tu masz mlotki do wiekszych zwierzat
    https://www.gastrosilesia.pl/aparaty-ubojowe-pistole
    ty,2,4,628,619,37

    > PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

    Dziwne. Rozumialbym ze zle łamia wiersze rozne programy,
    ze niezgodnie z regulami, ale ze sie zle czyta ...

    J.

  • 17. Data: 2019-03-15 01:58:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://dromasz.pl/gluszacz-wodno-elektryczny/
    >
    > Swoja droga - ze BHP na to pozwala ... pracownik moze chyba reke

    Jedna elektroda musi być na tym czymś co trzyma nogi, wiec o ile nie ma
    jednej łapy w tej wodzie a drugiej na podajniku to chyba powinno byc ok.
    Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana płyta
    polipropylenowa".

    > Dziwne. Rozumialbym ze zle łamia wiersze rozne programy,
    > ze niezgodnie z regulami, ale ze sie zle czyta ...

    Trochę drażni. Mnie ktoś operniczył za dokłanie to samo i na tej właśnie
    grupie chyba z 15 czy nawet 20 lat temu i się oduczyłem.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-03-15 10:38:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-03-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >ma
    >jednej łapy w tej wodzie a drugiej na podajniku to chyba powinno byc

    Ale na tasmociagu jest jakis uchwyt, byloby chyba niewygodnie go
    izolowac, dokladac elektrode, zapezpieczac, zeby cala linia nie
    znalazla sie pod napieciem.

    Wydaje, ze uchwyt metalowy, podajnik uziemic, a tylko te wanne pod
    napieciem jest prostszym rozwiazaniem.
    Ale trzeba pilnowac, zeby ktos reki nie wsadzil.

    >Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana
    >płyta
    >polipropylenowa".

    Moze istotne.

    J.

  • 19. Data: 2019-03-15 10:55:29
    Od: ń <k...@t...sie>

    www.welt.de/geschichte/article189653187/Hinrichtung-
    1974-Deutscher-starb-als-letztes-Opfer-der-Garrotte.
    html