  • 21. Data: 2011-02-10 05:59:54
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-09 23:16, boukun pisze:

    > Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie może, jak go nie stać?
    > Jak nie ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasiłku?
    > Powiesić go, tak?

    Nie. Posłać do obozu pracy. Wtedy zarobi.
    To odbieranie PJ, to bicz na ukrywających dochody, bo właśnie tacy
    cwaniaczkowie stanowią lwią część zalegających alimenciarzy. Owszem -
    bicz obnażający żałosną nieskuteczność polskiego wymiaru tzw. "prawa",
    ale przynajmniej jako bicz - skuteczny.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2011-02-10 08:16:40
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy...

    Nie za niepłacenie, tylko za UCHYLANIE SIĘ od płacenia. Czyli: ktoś może
    płacić lub znaleźć sobie pracę, ale tego nie robi.

  • 23. Data: 2011-02-10 08:19:47
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy...
    > I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym sensie za
    > zasadne...
    >
    > Co za kurestwo...
    >
    > boukun
    i bardzo kurwa dobrze!
    a jak Cię złapią w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytować na
    poczet niezapłaconych alimentów

  • 24. Data: 2011-02-10 08:31:56
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomościnews:iiu3vv$enb$1@mx1.internetia.pl...> Nawet nie wiedziałem, że za
    niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy...

    > i bardzo kurwa dobrze!
    > a jak Cię złapią w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytować na
    > poczet niezapłaconych alimentów

    Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial
    jaka brednie napisales.

  • 25. Data: 2011-02-10 08:43:10
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > poczet niezapłaconych alimentów

    Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial

    -----------
    nie pożyczam takim cwelom :]

  • 26. Data: 2011-02-10 13:19:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09.02.2011 23:31), to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Po to ludzie wymyślili prawo, żeby karać ludzi sprawiedliwie i sensownie,
    > a nie na zasadzie "ten menda, a tamten srenda". Zabieranie prawka za
    > niepłacenie alimentów to idiotyzm w najczystszej postaci, bo jedno z
    > drugim nie ma najmniejszego związku. A co do tego kto jest większą mendą
    > to kwestia bardzo subiektywna.

    Ale niestety takie rzeczy się zdarzają. Jakieś pół roku temu jakiś
    geniusz wymyślił żeby bodajże badania mammograficzne (czy tam jakieś na
    raka szyjki macicy) były obowiązkowe przy okazji badań pracowniczych.
    Czy słyszałeś żeby ktoś w "mainstrimie" zauważył idiotyzm tego pomysłu?
    Wszyscy się cieszyli że nareszcie, że pyszny pomysł i że w ogóle jakie
    to kobiety teraz zdrowe będą dzięki światłej myśli minister Fedak bodajże.

    p. m.

  • 27. Data: 2011-02-10 13:22:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > cwaniaczkowie stanowią lwią część zalegających alimenciarzy. Owszem - bicz
    > obnażający żałosną nieskuteczność polskiego wymiaru tzw. "prawa", ale

    A dlaczego nie zapewnić ludziom godziwej pracy, żeby mogli zarobić godziwe
    pieniądze i płacić na utrzynmanie swoich dzieci? Co da obóz pracy? W PRL-u juz
    mielismy OC w OHP, gdzie młodzieżą w wieku poborowym chciano budować upadający
    kraj...

    Skuteczny na co ten bicz odbierający pj? Na dodatkowe znęcanie się nad ludźmi,
    którym państwo nie zapewniło warunków do normalnej egzystencji?

    boukun

  • 28. Data: 2011-02-10 13:25:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie za niepłacenie, tylko za UCHYLANIE SIĘ od płacenia. Czyli: ktoś może
    > płacić lub znaleźć sobie pracę, ale tego nie robi.

    A to dlaczego ludzie wyjeżdzają milionami na zmywak do Londynu i na Zachód?
    Praca godziwa była tylko w PRL-u, od 1989 roku rozkradli polski majątek narodowy
    i zaorali wsztstkie zakłady pracy, w miejsce tego postawiono blaszane łagry...

    Po co nam ten rząd w taki razie?

    boukun

  • 29. Data: 2011-02-10 13:28:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-10 14:25, boukun pisze:

> [...]
    > Zachód? Praca godziwa była tylko w PRL-u, od 1989 roku rozkradli polski
    > majątek narodowy i zaorali wsztstkie zakłady pracy, w miejsce tego

    Ty tak na serio?

    --
    spp

  • 30. Data: 2011-02-10 13:34:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Ty tak na serio?

    Jak najbardziej. Taka jest prawda, wszystko dzisiaj rozkradli i zaorali, w
    miejsce tego postawiono blaszane łagry pracy jak TESCO..., śmietnik Europy z
    Polski zrobili...

    boukun