  • 91. Data: 2011-02-12 10:24:38
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    Hej!

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > trzeba sie zastanawiac nad tym problemem, zanim sie splodzilo potomka/ow

    Ale jak sie nie plodzi to tez jest "zle". No jak to tak?

    --
    Pozdr
    mk4

  • 92. Data: 2011-02-12 13:09:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011, to wrote:

    > begin Gotfryd Smolik news

    > Nie wykazuje tych dochodów, nie płaci podatków.

    Ale to nie jest oczywiste. Fakt, że (bardzo) często tak jest,
    ba, że to (a raczej składki ZUS) jest powodem akceptacji takiego
    stanu to inna sprawa :)
    A po przyjęciu tezy, że to *była* umowa o pracę, argument
    znika z ręki - odpowiedzialność spada na pracodawcę, pracownika
    nie ma jak ukarać.

    > Może da się jeszcze jakoś inaczej, nie wiem.

    Właśnie chodzi o to, że nie bardzo.
    Są przepisy pozwalające ukarać pracodawcę.

    pzdr, Gotfryd

  • 93. Data: 2011-02-12 18:13:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > Nie. Posłać do obozu pracy. Wtedy zarobi.
    > To odbieranie PJ, to bicz na ukrywających dochody, bo właśnie tacy
    > cwaniaczkowie stanowią lwią część zalegających alimenciarzy. Owszem - bicz
    > obnażający żałosną nieskuteczność polskiego wymiaru tzw. "prawa", ale
    > przynajmniej jako bicz - skuteczny.

    To pewnie i mieszkanie należy mu zabrać

  • 94. Data: 2011-02-12 18:16:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Papu Smurf" <d...@...wonsami>

    > po pierwsze to alimenty nie zafsze są zasądze na własne dziecko, ale na
    > dziecko tej pożal się boga matki którą często zna się z widzenia:O)
    >
    > po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to się powinno oddać
    > mu
    > dziecko i niech on dba o nie a matka płaci alimenty jak ją stać, a
    > najlepiej
    > to niech się dzieckim zajmują równo po połowie, rok u ojca roku matki, ..

    Nie lepiej oddać do domu dziecka ?

  • 95. Data: 2011-02-12 18:26:08
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > begin boukun

    > Od dawna tak masz?

    Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

    boukun

  • 96. Data: 2011-02-12 18:27:19
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-12 19:13, niusy.pl pisze:

    > To pewnie i mieszkanie należy mu zabrać

    Umiesz czytać ze zrozumieniem?
    Jeśli ukrywa dochody, to ukrywa też majątek. Tacy kombinatorzy na ogół
    nie mają czegoś, co można by im zabrać i spieniężyć na spłaty ich
    zobowiązań.
    A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest
    atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 97. Data: 2011-02-12 18:27:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl>

    > W kodeksie rodzinnym jest:
    > "Art. 128. Obowiązek dostarczania środków utrzymania, a w miarę potrzeby
    > także
    > środków wychowania (obowiązek alimentacyjny) obciąża krewnych w linii
    > prostej
    > oraz rodzeństwo."
    > Mają obowiązek utrzymywać i koniec. Nie widzę tu żadnego dopisku: "pod
    > warunkiem, że mają te środki".

    Ty masz coś z głową ?

  • 98. Data: 2011-02-12 18:30:47
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest atrakcyjnym i

    Lwom na pożarcie rzucić najlepiej...

    boukun

  • 99. Data: 2011-02-12 18:32:09
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jakby sankcją było np zabicie bliskiego płaciliby jeszcze szybciej

    Pod warunkiem, że mieliby z czego...

    boukun

  • 100. Data: 2011-02-12 18:32:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>