  • 1. Data: 2006-09-20 13:33:34
    Temat: ZUS - brak odpowiedzi na pismo w terminie 30dni (KPA)
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Ponieważ nie dostałem konkretnej odpowiedzi w poprzednim poście toteż
    ponawiam pytanie.
    Jaka jest procedura dotyczącej braku odpowiedzi na pismo z ZUS w sprawie
    sposobu odzyskania nadpłaty nieprawidłowo wpłaconej kwoty na FŚG ?

    PS: Jeśli nie wiesz nie pisz nie zaśmiecaj NEWSów.

  • 2. Data: 2006-09-20 14:09:31
    Od: "XIV LA" <b...@o...pl>

    > Jaka jest procedura dotyczącej braku odpowiedzi na pismo z ZUS w sprawie
    > sposobu odzyskania nadpłaty nieprawidłowo wpłaconej kwoty na FŚG ?

    Jak to co, zgłosić reklamację, najlepiej osobiście u kierownika referatu do
    którego wysłałeś pismo.

    XIV LA

  • 3. Data: 2006-09-20 19:42:36
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "XIV LA" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to co, zgłosić reklamację, najlepiej osobiście u kierownika referatu
    > do którego wysłałeś pismo.
    >
    > XIV LA

    a nie lepiej skargę :-)

  • 4. Data: 2006-09-21 08:07:46
    Od: marg <m...@m...pl>

    maximus napisał(a):
> [...]
    > sposobu odzyskania nadpłaty nieprawidłowo wpłaconej kwoty na FŚG ?
    >

    > PS: Jeśli nie wiesz nie pisz nie zaśmiecaj NEWSów.

    Skarga do naczelnika na bezczynność urzędu. Sama spotkałam się z
    odpowiedzią na pytanie o zwłokę w odpowiedzi na zapytanie - bo nie
    miałam czasu ;) Taka skarga jest dość skuteczna. Ale z reguły ZUS
    odpisuje - po ok 40 dniach ;)

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<

  • 5. Data: 2006-10-27 06:26:16
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    > a nie lepiej skargę :-)

    Poszła skarga nawet do centralio jednak dalej po 3 miesiacach nie mam
    odpowiedzi !