  • 1. Data: 2006-09-20 13:11:43
    Temat: Dwa tygodnie = 14 czy 18 dni?
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    Witam

    Moze na pierwsze spojrzenie temat wydawac sie dziwny, jednak
    zlozylem reklamacje na drodze pisemnej (list polecony). Wiem, ze
    'sklep' musi odpowiedziec w ciagu 2 tygodni na moja reklamacje,
    tylko czy to sa 2 tygodnie czyli 14 dni kalendarzowych, czy 14 dni
    roboczych, czyli 18 dni kalendarzowych?

    Dziekuje za odpowiedz.

    TanSid

  • 2. Data: 2006-09-20 13:17:07
    Temat: Re: Dwa tygodnie = 14 czy 18 dni?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    TanSid napisał(a):
> [...]
    > odpowiedziec w ciagu 2 tygodni na moja reklamacje, tylko czy to sa 2
    > tygodnie czyli 14 dni kalendarzowych, czy 14 dni roboczych, czyli 18 dni

    kalendarzowych

    KG

  • 3. Data: 2006-09-20 13:17:19
    Od: greg <g...@p...edu.pl>

    TanSid napisał(a):
> [...]
    > odpowiedziec w ciagu 2 tygodni na moja reklamacje, tylko czy to sa 2
    > tygodnie czyli 14 dni kalendarzowych, czy 14 dni roboczych, czyli 18 dni

    dwa tygodnie to dwa tygodnie czyli 14 dni, a 14 dni roboczych to może
    być nawet więcej niż 18 dni np 20