  • 1. Data: 2006-09-20 07:53:19
    Temat: pozbawienie władzy rodzicielskiej
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Witam

    Myśle o tym, by pozbawić biologicznego ojca władzy rodzicielskiej nad moją 5
    letnią córką.
    On jest obcokrajowcem, jeszcze w trakcie naszego małżeństwa wrócił do
    rodzinnego kraju a jakiś czas po tym wniosłam o rozwód.
    Nie chcę zabraniać mu ewentualnych kontaktów z dzieckiem ale chcę sama
    podejmować kluczowe decyzje w życiu dziecka (choćby wydanie paszportu). Nie
    wiem, gdzie on teraz mieszka, nie mam z nim kontaktu. Zero zainteresowania
    dzieckiem z jego strony.
    Czy to wszystko toczy się podobnie jak rozwód? Tzn on dostanie pismo i jak
    sie zgodzi to go pozbawią władzy a jak nie to sąd będzie roztrzygał? Jak
    wygląda taka sprawa? Zwłaszcza, że nie jestem w stanie w pozwie podać adresu
    jego zamieszkania.