  • 1. Data: 2002-01-16 09:11:09
    Temat: ZAIKS - fragmenty utworów
    Od: "Krzysztof Korpak" <N...@s...com.pl>

    Witam grupę i od razu z pytaniem :

    Żona kolegi prowadzi dziłalność gospodarczą - zajmuje się spektaklami
    teatralnymi dla dzieci.
    Chiałaby wykorzystywać fragmenty utworów muzycznych (muzyka rozrywkowa-
    współczesna) z przerobionymi tekstemi (na własny). Jak to wygląda w świetle
    prawa ?

    pozdrowienia

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-16 10:07:20
    Temat: Re: ZAIKS - fragmenty utworów
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Krzysztof Korpak wrote:

> [...]
    > współczesna) z przerobionymi tekstemi (na własny). Jak to wygląda w świetle

    Raczej potrzebna będzie licencja. Oprócz wykorzystania utworu w zakresie
    przekraczającym (jak sądzę) cytowanie, w grę wchodzi jeszcze stworzenie
    dzieła zależnego.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-18 08:02:43
    Od: "Pedro" <m...@m...org.pl>

> [...]
    > Chiałaby wykorzystywać fragmenty utworów muzycznych (muzyka rozrywkowa-
    > współczesna) z przerobionymi tekstemi (na własny). Jak to wygląda w

    A tak przy okazji...ile moze kosztowac wykorzystanie jakiegos utworu ?
    Tak pi razy oko bo pewnie zalezy jaki utwor itp.

    P.

  • 4. Data: 2002-01-18 12:58:35
    Od: "Krzysztof Korpak" <N...@s...com.pl>

    Użytkownik "Pedro" <m...@m...org.pl> napisał w wiadomości

    > A tak przy okazji...ile moze kosztowac wykorzystanie jakiegos utworu ?
    > Tak pi razy oko bo pewnie zalezy jaki utwor itp.

    z tego co wiem a wiem niewiele - jest to uzaleznione od dochodów
    wykorzystującego...

    pzdr

    Krzysiek