  • 1. Data: 2002-01-16 07:51:05
    Temat: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam szanownych grupowiczow ..

    Pomimo tego ze tych postow bylo wiele zapytam ponownie.

    No wlasnie wciaz nie wiem czy skoro posiadam odbiornik televizyjny to musze
    placic czy nie musze placic abonament??

    Skoro nie uzywam tego telewizora, nie mam anteny telewizyjnej, jakie
    przepisy do tego stosuje sie ??

    Jakie sa plany telewizji na przyszlsc w sprawie abonamentu ... bo cos
    slyszalem ze ... hehehe ... pocztowcy beda "donosic" czy ja mam czy nie
    telewizor ..

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2002-01-16 10:03:04
    Temat: Re: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj Marek,

    W Twoim liście datowanym 16 stycznia 2002 (08:51:05) można przeczytać:

> [...]

    MD> Jakie sa plany telewizji na przyszlsc w sprawie abonamentu ... bo cos
    MD> slyszalem ze ... hehehe ... pocztowcy beda "donosic" czy ja mam czy nie

    to jeszcze ja się dorzucę. Ponieważ abonament jest za odbiorniki
    telewizyjne - a ja oglądam telewizję ale z komputera wyłącznie, nie
    mam odbiornika TV - to nie muszę płacić ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-16 10:59:27
    Od: "Barman" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KaMeL" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > to jeszcze ja się dorzucę. Ponieważ abonament jest za odbiorniki
    > telewizyjne - a ja oglądam telewizję ale z komputera wyłącznie, nie
    > mam odbiornika TV - to nie muszę płacić ?

    Właśnie. A jak korzystam z konsoli Playstation podłączonej do telewizora, to
    też muszę płacic? Paranoja. Ten kraj jest chory.

    Barman mailto:b...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-01-16 11:08:27
    Od: "Cezary Lagod" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > telewizyjne - a ja oglądam telewizję ale z komputera wyłącznie, nie
    > mam odbiornika TV - to nie muszę płacić ?
    A karta telewizyjna nie odbiera sygnału TV ? ;)
    Też odbiornik :)))

  • 5. Data: 2002-01-16 11:49:14
    Od: Roland Zerek <R...@a...com>

    Barman wrote:

    > Właśnie. A jak korzystam z konsoli Playstation podłączonej do telewizora,
    > to też muszę płacic? Paranoja. Ten kraj jest chory.

    Nie odkryles nic nowego. Najdziwniejsze jest to ze polskie wladze ZAWSZE
    podejmuja decyzje WBREW obywatelom, ktorzy na tym zwykle TRACA.
    Przyklad: Bazary przygraniczne za zachodzie Polski - upadaja...

    --
    Roland

  • 6. Data: 2002-01-16 11:56:57
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    No i wszyscy napisali .. ale czemu nikt nie odpowiedzial na pytanie
    podstawowe .. konkrety panowie konkrety...

    AJA

  • 7. Data: 2002-01-16 12:13:07
    Od: Roland Zerek <R...@a...com>

    Podstawa prawna poszla na priv

    --
    Roland

  • 8. Data: 2002-01-16 12:27:37
    Temat: Re[2]: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj Roland,

    W Twoim liście datowanym 16 stycznia 2002 (13:13:07) można przeczytać:

    RZ> Podstawa prawna poszla na priv

    a można też prosić, albo na listę

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 9. Data: 2002-01-16 13:55:54
    Od: "Jack" <k...@k...net.pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <R...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie odkryles nic nowego. Najdziwniejsze jest to ze polskie wladze ZAWSZE
    > podejmuja decyzje WBREW obywatelom, ktorzy na tym zwykle TRACA.
    > Przyklad: Bazary przygraniczne za zachodzie Polski - upadaja...

    A na wschodzie już dawno padły

  • 10. Data: 2002-01-16 21:26:32
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jakie sa plany telewizji na przyszlsc w sprawie abonamentu ... bo cos
    > slyszalem ze ... hehehe ... pocztowcy beda "donosic" czy ja mam czy nie

    W lipcu 1996 r. W prasie ogólnopolskiej został wydrukowany komunikat
    ówczesnego Przewodniczącego KRRiT, B. Sulika, w którego treści znajduje się
    zapis:
    "W związku z wieloma wątpliwościami...Przewodniczący KRRiT wyjaśnia co
    następuje:...
    ... 2. Natomiast telewidzowie i radiosłuchacze korzystający z sieci
    kablowych w Polsce opłacają abonament bezpośrednio na rzecz tych
    stacji...Należy przy tym zaznaczyć, iż na mocy...operator sieci kablowej
    winien jest w pierwszej kolejności wprowadzać programy radiofonii i
    telewizji publicznej."

    Następnego dnia wyrejestrowałem książeczkę podając jako powód ukazanie się
    w/w informacji i przestałem opłacać abonament. A treść i sam komunikat, jak
    widać wyżej zachowałem. Ciekawe, co mi mogą zrobić???

    pozdrawiam
    Jacek P. Urbanowicz