  • 1. Data: 2002-01-16 07:05:55
    Temat: abonament RTV
    Od: Roland Zerek <R...@a...com>

    Hi,

    Czy moze mi ktos podsunac paragrafy, na podstawie ktorych nalezy placic
    abonament RTV? Slyszalem, ze w ogole ta oplata jest sliska (bezprawna). Co
    jesli nie odbieram innych programow, niz te, ktore sa na kablowce
    (zwlaszcza w swietle proponowanych zmian w przepisach).

    TIA

    --
    Roland

  • 2. Data: 2002-01-16 14:22:03
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Roland Zerek" w wiadomosci:
> [...]
    > jesli nie odbieram innych programow, niz te, ktore sa na kablowce
    > (zwlaszcza w swietle proponowanych zmian w przepisach).

    Abonament RTV placi sie nie za ogladanie lecz za posiadanie odbiornika TV i
    tu jest haczyk.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-01-16 14:33:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Serwiz" <r...@g...pl> wrote in message news:a242a9$nhb$1@news.tpi.pl...

    > Uzytkownik "Roland Zerek" w wiadomosci:

    Co

    > Abonament RTV placi sie nie za ogladanie lecz za posiadanie odbiornika TV
    > tu jest haczyk.

    A "odbiornik" to urzadzenie zdolne do odbioru, wiec i komputer z karta TV.
    Boguslaw