  • 21. Data: 2017-05-23 00:26:07
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-05-17 o 23:40, 007 pisze:

    > Cokolwiek byś w swojej obronie napisał, to i tak sie pogrążasz, zmarły
    > zmarł, i nie użył tasera, ot wzion i zmarł [1]

    Piana Ci przesłoniła oczy. W którym miejscu ja ich bronię? Ja w ogóle
    nie zamierzam ani ich bronić, ani pogrążać. Pytanie było o przepis karny
    ido niego się odniosłem.

    > Zwykłe wypociny zapartego aparatczyka wymiaru tego i owego, z lat tych i
    > tamtych, który nie może podać paragrafu (bo nie matakowego) i swoje wypociny
    > w "" ubiera, żeby im nadać odpowiedniego (czytaj ważnego) statusu, w celu --
    > i tu sie poddaję...

    Chwała Ci za to, bo już myślałem, że będę musiał tę idiotyczną dysputę
    ciągnąć.

  • 22. Data: 2017-05-23 00:27:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-05-17 o 23:23, 007 pisze:

    > Waszego? Mnie nie przeszkadza, zeby rejestracja poczynań była dostępna w
    > internecie (tyle, ze niekoniecznie na bieżąco (wykreowałeś wizję i jak
    > brzytwy sie jej trzymasz)

    Jesteś pewien, że każdy zatrzymany przez policjanta przestępca pałał by
    radości, ze rodzina i znajomi mogą to oglądać?

  • 23. Data: 2017-05-23 05:27:10
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    > https://youtu.be/bUhEiSfpD0o
    > IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.
    a/rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowi
    u/art-158
    >>> Art. 158. §
    >
    > No coz, na udzial w bojce mi to zdecydowanie nie wyglada,
    > zas pobicie ... technicznie rzecz biorac, to nikt go nie uderzyl.
    >
    > Za to niewatpliwie powinno sie znalezc cos o uzyciu niebezpiecznego
    > narzedzia.
    >
    > I co - nie ma paragrafu ?
    >
    > J.

    KK-159 [1]

    KK-158.3 to 1-10 lat, KK-159 to 0.5-8 lat. Wiec kara maksymalna jest
    niższa ale praktyczny wymiar kary "łącznie" powinien być wyższy.
    Paralizator używany zgodnie z zaleceniami IMHO typowo z trudem można
    podpiąć pod KK159. Tak jak został użyty (*WIELOKROTNE* rażenie skutego
    w ciemnej toalecie) IMHO już z góra średnim. <cynizm> Zarzut zabójstwa
    w oparciu o czasem stosowaną teorię "musiał się liczyć" wymagałby
    wielkich protestów ulicznych. </cynizm>

    A co do pobicia: a) *Skutek* się nie liczy? b) KK159 mówi "o pobiciu z
    użyciem broni palnej"

    Ciekawi mnie ilu "dzielnych policjantów" *powinno* odpowiadać za
    zacieranie śladów (KK-239) i składanie fałszywych zeznań w prokuraturze
    (KK-233).

    [1] http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
    rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
    art-159

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2017-05-23 08:37:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 00:27 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jesteś pewien, że każdy zatrzymany przez policjanta przestępca pałał by
    > radości, ze rodzina i znajomi mogą to oglądać?

    Ależ to dziecięca wizja, u 007 do tego dziecka z ADHCD.

    --
    Trefniś

  • 25. Data: 2017-05-23 08:41:26
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 23:23 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Na wstępie zamknąć pregierz, kolejne kroki do rozwagi -- ciekawe, czy
    > wiesz
    > kto to MJ... i jak szybko znajdziesz...

    Akurat usenet sam się "zamyka", niszczony przez ludzi z socjopatią.
    Pisałem "nie śledzę", boś nie wart mojej uwagi i na pewno nie będę niczego
    szukał.
    EOT

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2017-05-23 10:51:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 22:29:36 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Takie kamerki indywidualnie dla każdego policjanta są korzystne dla
    > społeczeństwa i samej policji. Ale nie strumieniowanie do sieci, pomyśl
    > logicznie!

    Posterunek policji powinien być wyposażony w izbę zatrzymań o wejściu
    prosto z ulicy (bez korytarza i zakamarków) i w żaden sposób nie
    połączoną z resztą budynku. W izbie powinien być sracz i parę cel za
    kratkami. Izba powinna być stale monitorowana kamerą z powszechnym
    netowym dostępem. W tej izbie zatrzymany i doprowadzony może zostać
    wstępnie przesłuchany i wypuszczony lub zapuszkowany na 24h. W tym
    czasie ma przyjść adwokat. Wtedy masz szansę że żaden psychol cię nie
    pobije dla czystej statysfakcji. Suki też powinny mieć monitorowane
    wnętrza.
    Kamery mogą być włączone wyłącznie w czasie przebywania zatrzymanego w
    danym wnętrzu. W pozostałym czasie mogą być wyłączone jeśli dyżurny chce
    mieć prywatność (choć po co mu ona - płaci mu społeczeństwo z własnych
    pieniędzy, jest urzędnikiem państwowym i mamy prawo nadzorować jego
    poczynania). A jak się nie podoba to zawsze można piec chleb bez kamer.
    Kamery indywidualne, noszone przez funkcjonariuszy mają być włączane na
    czas każdej interwencji. W pozostałym czasie mogą być wyłączone.
    Transmisja do sieci nie jest konieczna z uwagi na trudności techniczne
    ale zapis nie powinien się w żaden sposób dać skasować bez specjalnego
    urządzenia niedostępnego szeregowym funkcjonariuszom.
    No powiedz że to złe pomysły albo że nie do zrealizowania :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2017-05-23 12:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22-05-17 o 21:31, J.F. pisze:
    >Rozumiem, ze znalezienie 231 kk było zbyt trudne :-)

    Malo. Chyba, zeby tak dodac par 2.

    Filip ma racje - to mialo cos z pobicia. 158/159.

    >Pewnie w tym
    >konkretnym wypadku w związku z nieumyślnym spowodowaniem śmierci w
    >odniesieniu do biorących bezpośredni udział w zdarzeniu.

    a wiec dodatkowo 155. Ale nadal malo.

    160 z kolei to chyba przesada ... a moze nie ?

    A najbardziej to mi sie 231 podoba.
    No co - wszyscy ludzie sa konstytucyjnie rowni, nawet jesli
    funkcjonariusza publicznego chcemy bardziej chronic, to przynajmniej
    odpowiadac za naduzycia powinien tak samo.

    J.

  • 28. Data: 2017-05-23 12:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > narzedzia.
    > I co - nie ma paragrafu ?
    >
    >A co do pobicia: a) *Skutek* się nie liczy? b) KK159 mówi "o pobiciu

    I nie wiadomo co ma na mysli.
    Bo za zastrzelenie czlowieka to jest 148, chyba ze nieumyslne.

    Chodzi o bicie kolba karabinu/pistoletu ?
    Czy trzymanie pod lufa, a pobicie juz konwencjonalne ...

    >Ciekawi mnie ilu "dzielnych policjantów" *powinno* odpowiadać za
    >zacieranie śladów (KK-239) i składanie fałszywych zeznań w
    >prokuraturze
    >(KK-233).

    Jak maja troche rozumu, to nic nie widzieli, nic nie slyszeli.
    Z wyjatkiem tych, ktorych kamera nagrala.

    J.

  • 29. Data: 2017-05-23 12:35:28
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? [tortury]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "A. Filip" <a...@b...pl> pisze:
    > https://youtu.be/bUhEiSfpD0o
    >
    > IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.
    >
    > http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
    rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
    art-158
    [...]

    RPO powiedział że policjanci w ciemnej toalecie komisariatu użyli
    *tortur*. Pod jakie paragrafy podpada użycie tortur?

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2017-05-23 12:39:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    [...]
    > Jak maja troche rozumu, to nic nie widzieli, nic nie slyszeli.
    > Z wyjatkiem tych, ktorych kamera nagrala.

    Jakby mieli rozum to nagrania z paralizatora by przetrwały?
    Wielu *synom się pewnie upiecze ale przy _starannym_ sprawdzeniu na
    pewno nie wszystkim. Jak nikogo nie pociągną do odpowiedzialności
    karnej po tej linii to mnie przekonają że dalej "tuszują" tylko że
    już na innym poziomie.

    --
    A. Filip