  • 11. Data: 2017-05-22 21:58:36
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 20:45 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A co masz przeciwko? Jak nie zażądasz to na pewno nie dostaniesz. Jak
    > zażądasz to masz szansę.

    Wierzysz w możliwość wprowadzenia takiego rozwiązania?
    Właśnie dlatego traktuję to jak dziecięcy sen. Trudno mieć coś przeciw
    marzeniom sennym.
    :)
    Czy gdzieś na świecie wdrożono monitoring "nasobny" policjanta, który
    byłby widoczny w sieci?

    Pomyśl o kosztach i koniecznych do tego zasobach.

    Na razie na stosunkowo niewielką skalę montuje się kamery na mundurach
    policji w USA.
    Efekty są obiecujące, ale nagrania są _tylko_ archiwowane. To i tak dużo.

    Natomiast wierz mi, prędzej wszczepią ci czip pod skórę, żeby policja nie
    miała z tobą kłopotów, niż pozwolą byle Kowalskiemu oglądać pracę policji,
    w sieci i do tego na żywo.
    Już od dawna żyjesz w państwie policyjnym, w którym obywatel powinien być
    głupim klientem banków i sklepów, oraz głosem w wyborach.

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2017-05-22 22:13:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 21:58:36 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Wierzysz w możliwość wprowadzenia takiego rozwiązania?
    [-]
    Czyli jesteś za tylko oceniasz szanse na małe. Ja też :) No to zamiast
    narzekać zrób coś żeby je zwiększyć, bo ja to robię. Wyartykułowałem
    pogląd i zaproponowałem rozwiązanie.
    Zdążyłeś usłyszeć że paralizaror miał wbudowaną rejestrację momentu
    użycia? I zapis się zachował i trafił do sieci? Jak widać, mój pomysł na
    rejestrację poczynań policjantów jest podzielany i traktowany serio.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-05-22 22:29:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 22:13 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > [-]
    > Czyli jesteś za tylko oceniasz szanse na małe. Ja też :) No to zamiast
    > narzekać zrób coś żeby je zwiększyć, bo ja to robię. Wyartykułowałem
    > pogląd i zaproponowałem rozwiązanie.

    Policja na wiele się zgodzi przyparta do muru.
    W USA dzięki kamerom o prawie 50% spadła ilość interwencji siłowych,
    spadła ilość skarg na policję (z tego policjanci się cieszą), więcej w
    gazecie dość fekalnej:

    http://wyborcza.pl/1,76842,17722632,W_USA_montuja_ka
    mery_na_policyjnych_mundurach__I_gwaltownie.html

    Korzyści są dla obu stron sporu.
    Ale na 100% nie będzie monitoringu indywidualnych kamer do sieci w czasie
    rzeczywistym!

    > Zdążyłeś usłyszeć że paralizaror miał wbudowaną rejestrację momentu
    > użycia? I zapis się zachował i trafił do sieci? Jak widać, mój pomysł na
    > rejestrację poczynań policjantów jest podzielany i traktowany serio.

    Takie kamerki indywidualnie dla każdego policjanta są korzystne dla
    społeczeństwa i samej policji. Ale nie strumieniowanie do sieci, pomyśl
    logicznie!

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-05-22 22:34:15
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > użycia? I zapis się zachował i trafił do sieci? Jak widać, mój pomysł na
    > rejestrację poczynań policjantów jest podzielany i traktowany serio.

    Zobacz do czego się czepił.

    P.S.
    Ja też zaproponowałem "rozwiązanie"... Ciekawe czy MJ na nie przystanie...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-05-22 22:46:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-05-17 o 21:31, J.F. pisze:

    > I co - nie ma paragrafu ?

    Rozumiem, ze znalezienie 231 kk było zbyt trudne :-) Pewnie w tym
    konkretnym wypadku w związku z nieumyślnym spowodowaniem śmierci w
    odniesieniu do biorących bezpośredni udział w zdarzeniu.

  • 16. Data: 2017-05-22 22:51:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 22:34 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Jacek Maciejewski w

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zobacz do czego się czepił.

    To z naszego punktu widzenia byłoby wręcz szkodliwe.
    Jeśli np. we Wrocławiu jest jednocześnie 50 policjantów prewencji na
    służbie (pewnie mniej), to grupy przestępcze mogłyby mieć ich wszystkich
    dokładnie zlokalizowanych i całkowicie bezpiecznie sobie poczynać.

    > P.S.
    > Ja też zaproponowałem "rozwiązanie"... Ciekawe czy MJ na nie
    > przystanie...

    Sorry, nie śledziłem.

    --
    Trefniś

  • 17. Data: 2017-05-22 23:03:04
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > w związku z nieumyślnym spowodowaniem śmierci w
    > odniesieniu do biorących bezpośredni udział w zdarzeniu.

    Piękne, tyle, że zmarły nieumyślnie zmarł, bo tylko on brał bezpośredni
    udział w swoje smierci -- wg doniesień prasowych...

    No ale możesz sie wykazać i nie pogrążać dalej?
    Laskawie to jeszcze paragraf na torturowanie zapewne podasz, bo chyba nie
    chcesz na usenecie, za sprzyjanie wadzy tej czy owej, aparatczykiem
    mianowanym z nadania i zasług czerpać ;P

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2017-05-22 23:20:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-05-17 o 23:03, 007 pisze:

    > Piękne, tyle, że zmarły nieumyślnie zmarł, bo tylko on brał bezpośredni
    > udział w swoje smierci -- wg doniesień prasowych...

    Zajrzyj do ustawy o użyciu broni i (...). Poczytaj, kiedy i po co się
    tasera używa. Może zrozumiesz, o co mi chodzi.

    > No ale możesz sie wykazać i nie pogrążać dalej?

    Ciebie? Nie stać mnie na aż takie miłosierdzie.

    > Laskawie to jeszcze paragraf na torturowanie zapewne podasz, bo chyba nie
    > chcesz na usenecie, za sprzyjanie wadzy tej czy owej, aparatczykiem
    > mianowanym z nadania i zasług czerpać ;P

    No właśnie owo "torturowanie", to 231 kk. Tylko trzeba by było przed
    napisaniem posta przeczytać i zrozumieć :-) Musisz zrozumieć, że czasem
    ustawodawca nie wymyśla modus operandi na każdy czyn i trzeba troszkę
    wyobraźni.

  • 19. Data: 2017-05-22 23:23:21
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Trefniś w

    > To z naszego punktu widzenia byłoby wręcz szkodliwe.

    Waszego? Mnie nie przeszkadza, zeby rejestracja poczynań była dostępna w
    internecie (tyle, ze niekoniecznie na bieżąco (wykreowałeś wizję i jak
    brzytwy sie jej trzymasz)

    > Jeśli np. we Wrocławiu jest jednocześnie 50 policjantów prewencji na
    > służbie (pewnie mniej), to grupy przestępcze mogłyby mieć ich wszystkich
    > dokładnie zlokalizowanych i całkowicie bezpiecznie sobie poczynać.

    bla, bla, bla

    > Sorry, nie śledziłem.

    Na wstępie zamknąć pregierz, kolejne kroki do rozwagi -- ciekawe, czy wiesz
    kto to MJ... i jak szybko znajdziesz...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2017-05-22 23:40:27
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Zajrzyj do ustawy o użyciu broni i (...). Poczytaj, kiedy i po co się
    > tasera używa. Może zrozumiesz, o co mi chodzi.
    > Ciebie? Nie stać mnie na aż takie miłosierdzie.

    Cokolwiek byś w swojej obronie napisał, to i tak sie pogrążasz, zmarły
    zmarł, i nie użył tasera, ot wzion i zmarł [1]

    > No właśnie owo "torturowanie", to 231 kk.

    Zwykłe wypociny zapartego aparatczyka wymiaru tego i owego, z lat tych i
    tamtych, który nie może podać paragrafu (bo nie matakowego) i swoje wypociny
    w "" ubiera, żeby im nadać odpowiedniego (czytaj ważnego) statusu, w celu --
    i tu sie poddaję...

    --
    'Tom N'