  • 1. Data: 2017-05-22 11:04:54
    Temat: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://youtu.be/bUhEiSfpD0o

    IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.

    http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
    rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
    art-158

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-05-22 15:46:08
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > https://youtu.be/bUhEiSfpD0o
    >
    > IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.
    >
    > http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
    rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
    art-158

    Z żaadnego baranie.
    Za nadużycie funkcji sa większe kary, bo ten zatszymany był im jakoś tam
    podległy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2017-05-22 18:39:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 15:46, Stokrotka pisze:

> [...]
    art-158

    > Z żaadnego baranie.
    > Za nadużycie funkcji sa większe kary, bo ten zatszymany był im jakoś tam

    Ty naprawdę jesteś tak durna czy tylko udajesz? Bo jakoś nie wierzę że
    można być tak głupim.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-05-22 19:55:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 11:04:54 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.

    Pic na wodę fotomontaż. Policja biła, waliła pałami i kopała w PRL-u i
    robi to samo w IIIRP. Do policji trafiają osobnicy o agresywnym profilu
    i chamskich manierach i tak zapewne musi być. Ale IMO jedyna metoda na
    nich to żelazne przestrzeganie filmowego dokumentowania każdego kroku
    funkcjonariusza podczas kontaktu z zatrzymywanym. Wszystko musi być
    objęte kamerami, łącznie z korytarzami, zakamarkami czy kiblami bo tym
    sk... wystarczy dosłownie kawałek nienadzorowanej przestrzeni aby
    dokopać czy dowalić z piąchy. I nie waże czy jesteś recydywistą z paroma
    wyrokami po rozboju czy studentem nawianym po balandze. Nieważne czyś
    morderca czy przejechałeś rowerem przejście dla pieszych. Jak nikt nie
    patrzy to ci dowalą i dokopią.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-05-22 19:56:48
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
    art-158
    >>> Art. 158.
    [...]
    > Z żaadnego baranie.
    > Za nadużycie funkcji sa większe kary, bo ten zatszymany był im jakoś
    > tam podległy.

    Podasz numer paragrafu Kodeku Karnego?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2017-05-22 19:58:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wyrokami po rozboju czy studentem nawianym po balandze. Nieważne czyś
    > morderca czy przejechałeś rowerem przejście dla pieszych. Jak nikt nie

    A bez drakońskiej odpowiedzialności *służbowej* za niedziałający
    monitoring to on nie będzie się psuł kiedy policjantom będzie pasować?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2017-05-22 20:30:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 19:58:47 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A bez drakońskiej odpowiedzialności *służbowej* za niedziałający
    > monitoring to on nie będzie się psuł kiedy policjantom będzie pasować?

    Ależ będzie. Dlatego należy tak przywalać policjantom za
    niefunkcjonujący podgląd jak za pobicie. A podgląd powinien być dostępny
    na bieżąco w internecie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-05-22 20:38:04
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 20:30 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A podgląd powinien być dostępny
    > na bieżąco w internecie.

    Ech, dzieci...

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2017-05-22 20:45:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 20:38:04 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Ech, dzieci...

    A co masz przeciwko? Jak nie zażądasz to na pewno nie dostaniesz. Jak
    zażądasz to masz szansę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-05-22 21:31:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://youtu.be/bUhEiSfpD0o
    IMHO KK158.3 *lub ostrzej*.
    >http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna
    /rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu
    /art-158

    No coz, na udzial w bojce mi to zdecydowanie nie wyglada,
    zas pobicie ... technicznie rzecz biorac, to nikt go nie uderzyl.

    Za to niewatpliwie powinno sie znalezc cos o uzyciu niebezpiecznego
    narzedzia.

    I co - nie ma paragrafu ?

    J.