  • 1. Data: 2017-05-18 21:07:48
    Temat: Odpis pisma
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Czy odpis pisma to jego po prostu kopia, czy też coś więcej?

    jotemon

  • 2. Data: 2017-05-18 21:21:39
    Temat: Re: Odpis pisma
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 21:07, jotemon pisze:
    > Czy odpis pisma to jego po prostu kopia, czy też coś więcej?
    >
    > jotemon

    Albo może czasem mniej niż więcej.

  • 3. Data: 2017-05-18 21:34:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-05-17 o 21:21, cef pisze:

    > Albo może czasem mniej niż więcej.
    Może to być kserokopia, albo wtórnik. Moze być po prostu pismo, ale bez
    podpisu (podpis tylko na oryginale).

  • 4. Data: 2017-05-18 21:39:12
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Może to być kserokopia, albo wtórnik. Moze być po prostu pismo, ale bez
    > podpisu (podpis tylko na oryginale).

    Dziękuję za wyjaśnienie i pozdrawiam.

    jotemon

  • 5. Data: 2017-05-18 22:00:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Może to być kserokopia, albo wtórnik. Moze być po prostu pismo, ale bez
    > podpisu (podpis tylko na oryginale).

    Ostatnio odebrałem odpis postanowienia sądu
    (może to nie pismo), ale było trochę mniej niż w tym co zazwyczaj
    przysyłają.
    Ale może do decyzji sądu i dokumentów tego typu stosuje się inne zasady
    (jest nawet coś takiego jak skrócony odpis)

  • 6. Data: 2017-05-18 22:11:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Odwzorowanie treści.
    Kopia też jest odwzorowaniem.

    -----

  • 7. Data: 2017-05-18 22:19:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-18 o 22:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Odwzorowanie treści.
    > Kopia też jest odwzorowaniem.

    Podobnie fotografia jest odwzorowaniem ale nie będzie odpisem, baranie
    odpisujący nad postami

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2017-05-18 22:22:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-18 o 22:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Odwzorowanie treści.
    > Kopia też jest odwzorowaniem.
    >

    > -----

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie)
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Poniał?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2017-05-18 23:28:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "jotemon"

    Czy odpis pisma to jego po prostu kopia, czy też coś więcej?
    ---
    kopia, dowolna technika, nie musi być odręczna, np aparat może być, byle nie
    fotograficzny bo wtedy inny przepis, no i poświadczona jest płatna

  • 10. Data: 2017-05-18 23:30:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

    > Odwzorowanie treści.
    > Kopia też jest odwzorowaniem.

    Podobnie fotografia jest odwzorowaniem ale nie będzie odpisem, ...
    ---
    Czemu niby nie ?