  • 1. Data: 2017-05-19 18:13:37
    Temat: "czas reakcji" sądu
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Mijają 3 miesiące od złożenia pozwu cywilnego. Została nadana sygnatura
    sprawie i nic poza tym. Od "jakiegoś czasu" telefonicznie udziela mi się
    informacji, że mam zadzwonić za "jakiś czas".

    Czy taki okres oczekiwania na jakąkolwiek decyzję sądu jest OK? Czy
    można w jakiś sposób przyspieszyć sprawę czy też jedynym wyjściem jest
    uzbroić się w cierpliwość?

    JaceK

  • 2. Data: 2017-05-19 19:03:26
    Temat: Re: "czas reakcji" sądu
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możesz np. wysłać pismo do przewodniczącego wydziału o przyśpieszenie rozpatrzenia
    sprawy (i np. o pilne wyznaczenie terminu pierwszej rozprawy).
    Tyle że w PRL-bis 3 miesiące to tyle co nic, a czas do stanu spoczynku leci.

    -----