  • 1. Data: 2017-05-21 13:37:17
    Temat: strona www
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak zabezpieczyć prawa autorskie strony www?
    czy można na przykład zrobić wydruki u notariusza?

  • 2. Data: 2017-05-21 14:35:31
    Temat: Re: strona www
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-17 o 13:37, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > jak zabezpieczyć prawa autorskie strony www?
    > czy można na przykład zrobić wydruki u notariusza?
    Można, tylko po co? Są publicznie dostępne serwisy archiwizujące za
    darmo. To już prędzej podpisana elektronicznie ze znacznikiem czasu
    kopia kodu. A przed czym konkretnie chcesz się zabezpieczyć?

  • 3. Data: 2017-05-21 15:41:42
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Panie Kolego! proszę o odpowiedź na pytanie, czy wydruk u notariusza i
    jego podpis coś dają, czy to wszystko g... warte?

    chodzi o model funkcjonowania europy...

  • 4. Data: 2017-05-21 16:47:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-17 o 15:41, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > Panie Kolego! proszę o odpowiedź na pytanie, czy wydruk u notariusza i
    > jego podpis coś dają, czy to wszystko g... warte?
    >
    > chodzi o model funkcjonowania europy...

    Drogi kolego! Moja odpowiedź była ściśle na temat. Przed czym chcesz się
    zabezpieczyć? Chodzi o kod, czy wygląd, a może umieszczone na stronie
    grafiki. No i z Ustawy wynika, że co do zasady nie musisz nic robić, a
    strona jest chroniona.

  • 5. Data: 2017-05-21 20:12:36
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o dziękuję, to już mi coś naświetla...

    zauważyłem, że żaden dudeń z popis/eu nie jest w stanie wymyślać takich
    stron jak ja wymyślam...

    chcę chronić pomysł na treści na stronie...

  • 6. Data: 2017-05-21 20:34:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-17 o 20:12, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > o dziękuję, to już mi coś naświetla...
    >
    > zauważyłem, że żaden dudeń z popis/eu nie jest w stanie wymyślać takich
    > stron jak ja wymyślam...
    >
    > chcę chronić pomysł na treści na stronie...

    Pytanie, czy to o czym piszesz może być przedmiotem ochrony prawem
    autorskim. Tak, czy siak wystarczy copyright na stronie, który zostanie
    zarchiwizowany przez serwery.

  • 7. Data: 2017-05-21 20:49:11
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Pytanie, czy to o czym piszesz może być przedmiotem ochrony prawem
    > autorskim. Tak, czy siak wystarczy copyright na stronie, który zostanie
    > zarchiwizowany przez serwery.

    jaki jest format tego copyright?

    denerwuje mnie format istniejący na innych stronach

    wpisałem taaki

    Copyright (c) by K. P(tu nazwisko), Warszawa 2017

    czy mogą się do niego przywalić?

  • 8. Data: 2017-05-21 21:05:46
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oczywiście nie chodzi o wszystko,
    chodzi na przykład o grafikę strony,
    jakiś odlotowy licznik,
    kategorie na forum,
    artykuły - jak prawnie zabezpieczyć przed kopiowaniem ich na inne strony?

  • 9. Data: 2017-05-21 21:17:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-17 o 20:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > jaki jest format tego copyright?

    (C) niepełnosprawny intelektualnie

    > denerwuje mnie format istniejący na innych stronach
    >
    > wpisałem taaki
    >
    > Copyright (c) by K. P(tu nazwisko), Warszawa 2017
    >
    > czy mogą się do niego przywalić?

    Kto? I po co?

  • 10. Data: 2017-05-21 21:18:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-17 o 21:05, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > kategorie na forum,
    > artykuły - jak prawnie zabezpieczyć przed kopiowaniem ich na inne strony?

    No właśnie nic nie musisz robić. Przeczytaj - proszę - ustawę. To jest w
    pierwszych artykułach.