  • 11. Data: 2006-05-31 17:07:08
    Temat: Re: Wzywanie policji i dane osobowe
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Zgłaszając przestępstwo dzwoniąc na policje czy straż miejską trzeba
    > podać swoje nazwisko. Czy jeżeli odmówie przedstawienia się, to mogą
    > odmówić przyjęcia zgłoszenia? a jeżeli podam np Jan Nowak to będzie to
    > oszustwo?

    Jak dzwonisz od siebie z domu albo z komórki gdzieś zarejestrowanej albo na
    abonamet to oni szybciej mogą wiedzić kto dzwoni niż się zdążysz przedstawić. Tomek

  • 12. Data: 2006-05-31 17:59:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 31 May 2006 19:07:08 +0200, Tomek napisał(a):

    > Jak dzwonisz od siebie z domu albo z komórki gdzieś zarejestrowanej albo na
    > abonamet to oni szybciej mogą wiedzić kto dzwoni niż się zdążysz przedstawić.

    Naoglądałeś się za dużo TV.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-05-31 18:24:16
    Od: "konserwatywny pyrozerca" <k...@p...com>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dzwonisz od siebie z domu albo z komórki gdzieś zarejestrowanej
    > albo na
    > abonamet to oni szybciej mogą wiedzić kto dzwoni niż się zdążysz
    > przedstawić. Tomek

    Dzwonie tylko z budek, a do komórki zawsze kupuję nową karty Heji i
    potem wyrzucam do kosza

  • 14. Data: 2006-06-01 05:24:51
    Od: "A" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa@temporary_unavailable.none> napisał w
    wiadomości news:s2d0l3-h88.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Przestań bredzić, trollu.

    nie ma to jak odrobina szaczunku dla innych co nie ?

  • 15. Data: 2006-06-01 05:25:14
    Od: "A" <l...@w...pl>

  • 16. Data: 2006-06-01 08:17:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2006 07:25:14 +0200, A napisał(a):

    > nie ma to jak odrobina szaczunku dla innych co nie ?

    A czemu ja mam mieć szacunek do różnych mętów społecznych?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2006-06-01 11:17:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e5k19t$qm9$1@atlantis.news.tpi.pl>, "A" <l...@w...pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrne7r070.dh4.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Najgorszy i szykanowany później przez sąsiadów. Niestety takie jest życie w
    > większość blokowisk.

    Skoro w imię dobrych układów z sąsiadami godzisz się na nieprzespane
    noce, to jest to Twój wybór. Ja robię tak jak Robert Tomasik: najpierw
    grzecznie proszę o przyciszenie imprezy, a jak nie pomaga, to dzwonię i
    się przedstawiam.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 18. Data: 2006-06-01 12:07:44
    Od: "A" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-EE277F.13175201062006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

> [...]
    > noce, to jest to Twój wybór. Ja robię tak jak Robert Tomasik: najpierw
    > grzecznie proszę o przyciszenie imprezy, a jak nie pomaga, to dzwonię i

    Nie godze sie ;) ale jak trzeba dzwonie na policje nie podając swoich danych
    a jak to nie pomaga (1 raz tak było) poprostu wykręciłem im bezpiecznik
    (przepalił sie im) i było po imprezie.
    Do dziś mówimy sobie dzień dobry i jest ok.

  • 19. Data: 2006-06-01 12:08:11
    Od: "A" <l...@w...pl>

    > A czemu ja mam mieć szacunek do różnych mętów społecznych?

    Nie czuję się mętem społecznym

  • 20. Data: 2006-06-01 12:18:51
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Dzwonie tylko z budek, a do komórki zawsze kupuję nową karty Heji i
    > potem wyrzucam do kosza
    Taaaak ale nr imei telefonu pozostaje i jak wsadzisz zarejestrowana karte to
    juz Cie maja :D

    K.