  • 21. Data: 2006-06-01 12:46:40
    Temat: Re: Wzywanie policji i dane osobowe
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2006 14:08:11 +0200, A napisał(a):

    > Nie czuję się mętem społecznym

    Nie musisz prowadzić meliny z wódką żeby takowym być.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2006-06-01 16:48:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-31, A <l...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrne7r070.dh4.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Najgorszy i szykanowany później przez sąsiadów. Niestety takie jest życie w
    > większość blokowisk.

    Przez wszystkich sąsiadów? Czy tylko przez tych hałasujących? Bo u nas
    jest tak, że szykanowani są akurat ci hałasujący. Od 2-3 lat już nie
    hałasują, ale smród pozostał, na forum osiedlowym zostali zjechani i
    nie cieszą się sympatią innych sąsiadów.

    Renata

  • 23. Data: 2006-06-01 18:54:54
    Od: "konserwatywny pyrozerca" <k...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Taaaak ale nr imei telefonu pozostaje i jak wsadzisz zarejestrowana
    > karte to juz Cie maja :D

    Nie posiadam takiej karty, a komórka jest z komisu i miała już z 5
    właścicieli pewnie

  • 24. Data: 2006-06-02 05:21:23
    Od: "A" <l...@w...pl>

    > Nie musisz prowadzić meliny z wódką żeby takowym być.

    Już ci pisałem i pisze po raz ostatni nie czuję sie mętem społecznym. Jeśli
    nie rozumiesz to szkoda.

  • 25. Data: 2006-06-02 09:11:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 07:21:23 +0200, A napisał(a):

    > Już ci pisałem i pisze po raz ostatni nie czuję sie mętem społecznym. Jeśli
    > nie rozumiesz to szkoda.

    Więc jak nazywać kogoś kto przyzwala na łamanie prawa?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2006-06-02 11:13:44
    Od: "A" <l...@w...pl>

    > Więc jak nazywać kogoś kto przyzwala na łamanie prawa?

    Nie pozwalam na łamanie prawa. Staram sie to tak załatwić aby sąsiad nie
    wiedział kto zawołał policje do jego imprezy.
    Więc nie nazywaj mnie mętem ok ?

  • 27. Data: 2006-06-02 13:26:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 13:13:44 +0200, A napisał(a):

    > Nie pozwalam na łamanie prawa. Staram sie to tak załatwić aby sąsiad nie
    > wiedział kto zawołał policje do jego imprezy.

    "Niewidzialna ręka"?

    > Więc nie nazywaj mnie mętem ok ?

    Skoro wziąłeś to do siebie, to znaczy że coś w tym jednak jest.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl