  • 1. Data: 2006-05-31 07:02:50
    Temat: do Johnsona poczytaj
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Wiesz co kolego , czytam Twoje pomocne rady i nie daję wiary .Nie bardzo
    rozumiem po co wypowiadasz się skoro tyle złośliwości w Twoich
    slowach.Ludzie pisząc tu , raczej spodziewają się pomocy , a nie wrednych
    rad.Nie wspomnę o ostatniej Twojej wypowiedzi na podjęty przeze mnie
    temat.Dobra rada , jeśli masz ochotę juz coś powiedzieć to zastanów się
    dobrze 2 razy.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-31 08:01:17
    Temat: Re: do Johnsona poczytaj
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ja tylko w kwestii formalnej.

    Kitka napisał(a) :
    > Nie wspomnę o ostatniej Twojej wypowiedzi na podjęty przeze mnie
    > temat.

    "Kitka" nie występuje więcej niż ten jeden raz w ciągu ostatniego
    czasu.
    Nie zmieniaj nicków co chwilę, bo nie wiadomo, kiedy piszesz Ty,
    a kiedy nie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 3. Data: 2006-05-31 09:34:19
    Od: stern <s...@0...pl>

    Kitka napisał(a):
> [...]
    > rozumiem po co wypowiadasz się skoro tyle złośliwości w Twoich
    > slowach.Ludzie pisząc tu , raczej spodziewają się pomocy , a nie wrednych

    o ile mogę ocenić, wypowiedzi Johnsona są faktycznie złośliwe, ale nie
    widziałem jeszcze błędów merytorycznych w żadnej.

    chyba jesteś przewrażliwiona :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-05-31 11:36:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-31, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czasu.
    > Nie zmieniaj nicków co chwilę, bo nie wiadomo, kiedy piszesz Ty,

    Poza tym nie rozpoczynaj nowych wątków, skoro odnosisz się do jakiegoś
    już podjętego przez siebie wątku. A najlepiej pisz na priva, jeśli
    zwracasz się tylko do jednej osoby.

    Renata

  • 5. Data: 2006-05-31 12:38:32
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 maj o godzinie 11:34, na pl.soc.prawo, stern napisał(a):

    > o ile mogę ocenić, wypowiedzi Johnsona są faktycznie złośliwe,

    Masz absolutną rację - to nie ulega wątpliwości.

    > ale nie widziałem jeszcze błędów merytorycznych w żadnej.

    Ale da się zauważyć jego mentalność i "ukierunkowanie" w jedną jedyną
    stronę ;)
    Jest nie reformowalny w swoich ukierunkowaniach.

    --
    Herbi
    31-05-2006 14:38:31

  • 6. Data: 2006-05-31 14:03:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Ale da się zauważyć jego mentalność i "ukierunkowanie" w jedną jedyną
    > stronę ;)
    > Jest nie reformowalny w swoich ukierunkowaniach.

    kwestia odebranego szkolenia.

    inne zawody też uważają, że są najlepsi ze wszystkich.
    Johnson przynajmniej jest dobry ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-05-31 15:21:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wydaje mi się że juz o tym pisałem.
    Traktuje tę listę jako rozrywkę, ale nie staram się nikogo wprowadzać w
    błąd.
    Nie zmieniam nicków, a więc jak komuś się nie podoba mój styl to proszę
    mi zrobić PLONK.

    A stopień mojej złośliwości zależy od mojego humoru i tego na jak bardzo
    sensowny post odpowiadam.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 8. Data: 2006-05-31 15:22:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Ale da się zauważyć jego mentalność i "ukierunkowanie" w jedną jedyną
    > stronę ;)

    A niby w jaką stronę ?

  • 9. Data: 2006-05-31 18:11:39
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A niby w jaką stronę ?

    że Sąd ma zawsze rację :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2006-05-31 19:24:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > że Sąd ma zawsze rację :)

    Nieprawda. Jak by tak było to nie radziłbym składać apelacji.