  • 1. Data: 2006-05-31 08:08:40
    Temat: oswiadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    Witam,

    skad mozna pobrac oswiadczenie (wzor), ktore jest potrzebne przy
    przystepowaniu do przetargu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

    googlam, ale znajduje przede wszystkim opisy przetargow

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-05-31 08:37:31
    Temat: Re: oswiadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj> napisal w
    wiadomosci news:nnjq725347b7pahcghsobejjsvp7frh5mn@4ax.com...
> [...]
    > przystepowaniu do przetargu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
    >
    > googlam, ale znajduje przede wszystkim opisy przetargow

    na stronie portalu uzp sa ogloszenia
    W przetargu nieograniczonym jest obowiazek zamieszczenia siwz na stronie.
    Skoro jest siwz to jest i oswiadczenie

    Wystarczy jak sciagniesz jakas specyfikacje i po sprawie

  • 3. Data: 2006-05-31 10:25:59
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    On Wed, 31 May 2006 10:37:31 +0200, "No Name" <a...@e...pl> wrote:

    >na stronie portalu uzp sa ogloszenia

    niestety na http://www.uzp.gov.pl/
    nie ma takiego dzialu jak ogloszenia

    >W przetargu nieograniczonym jest obowiazek zamieszczenia siwz na stronie.
    >Skoro jest siwz to jest i oswiadczenie

    gorzej jak jest tylko ogloszenie, zadnych linkow do dokumentow nie
    widac

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2006-05-31 17:15:08
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > przystepowaniu do przetargu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
    >
    > googlam, ale znajduje przede wszystkim opisy przetargow

    chciałem Ci wysłać wzór na priva ale sie nie da pomimo usunięcia
    wszystkich niespamów. Jak nadal potrzebujesz to coś z tym zrób.

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 5. Data: 2006-06-01 21:50:19
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 31 May 2006 19:15:08 +0200, DaNsOuNd <d...@a...pl>
    wrote:

    >chciałem Ci wysłać wzór na priva ale sie nie da pomimo usunięcia
    >wszystkich niespamów. Jak nadal potrzebujesz to coś z tym zrób.

    juz podaje:
    cybus_@ i dalej juz typowa domena: poczta.onet.pl

    w adresie wystepuje "podkreslnik".

    jesli mozesz to wyslij prosze te papiery

    pozdarwiam,
    Cyb