  • 21. Data: 2010-06-16 15:32:07
    Temat: Re: Wzór wniosku
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Johnson pisze:

    > Jeśli nieruchomość to wchodziła w skład przedsiębiorstwa (no powiedzmy
    > zakładu rzemieślniczego w co wątpię) to może, ale raczej zapomnij i
    > głowy sobie nie zawracaj.

    Ale nie chodzi tu o, powiedzmy warsztat, tylko o mieszkanie
    własnościowe, będące wspólnym majątkiem dłużnika i jego żony.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 22. Data: 2010-06-16 15:38:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

    > Ale nie chodzi tu o, powiedzmy warsztat, tylko o mieszkanie
    > własnościowe, będące wspólnym majątkiem dłużnika i jego żony.

    To zapomnij.

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2010-06-16 15:39:37
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Johnson pisze:

    > To zapomnij.

    A to czemu? Możesz uzasadnić?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 24. Data: 2010-06-16 15:42:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

    > A to czemu? Możesz uzasadnić?

    Po co ? I tak nie zrozumiesz. Ktoś ci już tu przytoczył przepisy i co z
    tego wynikło nic :)

    --
    @2009 Johnson

  • 25. Data: 2010-06-16 16:03:42
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Johnson pisze:

    > Po co ? I tak nie zrozumiesz. Ktoś ci już tu przytoczył przepisy i co z
    > tego wynikło nic :)

    Masz rację, jestem tępy i nie zrozumiem. Jednak nie ma przesłanek ku
    temu, by sądzić, że Ty to rozumiesz.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 26. Data: 2010-06-16 16:08:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

    > jestem tępy i nie zrozumiem.

    No i jeszcze obrażalski jesteś :)

    > Jednak nie ma przesłanek ku temu, by sądzić, że Ty to rozumiesz.

    Przesłanki są parę postów wyżej. Wskazano ci sytuacje w których można
    nadać taką klauzulę a ty nie przyjmujesz tego do wiadomości.

    --
    @2009 Johnson

  • 27. Data: 2010-06-16 16:12:33
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Bez obrazy... Ale po co w ogóle zabierasz głos, jeśli nie masz zamiaru
    rozszerzyć swojej wypowiedzi? To, że może nie rozumiem prawniczego
    "bełkotu" nie znaczy, że nie zrozumiem, jeśli ktoś wytłumaczy to po ludzku.
    Tak czy owak myślę, że jednak mimo Twoich wyczerpujących sądów typu
    "zapomnij" zaryzykuję. A jeśli mi się uda dopiąć swego, to zapewne nie
    omieszkam powiadomić p.s.p., że jednak Johnson się mylił i nie jest alfą
    i omegą.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 28. Data: 2010-06-16 16:26:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

> [...]
    > "zapomnij" zaryzykuję. A jeśli mi się uda dopiąć swego, to zapewne nie
    > omieszkam powiadomić p.s.p., że jednak Johnson się mylił i nie jest alfą

    To sprawiedliwie mnie też pochwal gdy sąd ci wniosek oddali, albo zwróci :)
    Niecierpliwie czekam.

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2010-06-16 19:10:36
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Johnson pisze:

    > To sprawiedliwie mnie też pochwal gdy sąd ci wniosek oddali, albo zwróci :)
    > Niecierpliwie czekam.

    Masz jak w banku.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 30. Data: 2010-06-16 19:34:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

    > Masz jak w banku.

    By było szybciej, naklej na wniosek 50 zł opłaty sądowej :)

    --
    @2009 Johnson