  • 11. Data: 2010-06-16 14:45:24
    Temat: Re: Wzór wniosku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcus pisze:

    > Słuchaj, ja się na tym nie znam... Nie jestem prawnikiem, a tylko
    > pokrzywdzonym, który stara się dojść swoich praw i odzyskać to, co mu
    > się należy. Skoro jedynym majątkiem, z którego da się przeprowadzić
    > egzekucję, jest wspólna nieruchomość dłużnika i jego małżonki, to chyba
    > jest to jakaś podstawa?

    Podstawą są wymienione wyżej dwa artykuły. Jeśli się na nie nie
    łapiesz, egzekucji z majątku wspólnego nie przeprowadzisz.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-06-16 14:55:54
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Znalazłem wzór wniosku, złożę go do sądu. Jeśli sąd nada klauzulę, niech
    się komornik dalej martwi. Bo nie wiem, odwołując się do wskazanych
    przez Ciebie artykułów, czy jeżeli wierzytelność powstała w związku z
    pracą wykonywaną przez dłużnika, to na wykonywanie tej pracy małżonka
    miała wyrazić zgodę? Czy jak?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2010-06-16 14:57:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcus pisze:
> [...]
    > przez Ciebie artykułów, czy jeżeli wierzytelność powstała w związku z
    > pracą wykonywaną przez dłużnika, to na wykonywanie tej pracy małżonka

    Ale jaką pracą? Napisz jaśniej! Skąd się ta wierzytelność wzięła?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-06-16 15:03:52
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ale jaką pracą? Napisz jaśniej! Skąd się ta wierzytelność wzięła?

    Gość, wykonując zawód rzemieślniczy, przyjął do naprawy rzecz, którą
    nawet nie uszkodził, a praktycznie zniszczył, czyniąc ją zupełnie
    niezdatną do użytku. Po czym zaprzestał wykonywania tej pracy. A
    przynajmniej w tym miejscu, w którym ją wykonywał. Zmienił tez numer
    telefonu, przez co kontakt z nim stał się niemożliwy.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 15. Data: 2010-06-16 15:06:56
    Temat: Wzór wniosku
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Daj proszę link, innym się przyda.
    Pozdrawiam

    -----

  • 16. Data: 2010-06-16 15:09:37
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    666 pisze:
    > Daj proszę link, innym się przyda.
    > Pozdrawiam
    >

    > -----

    http://www.serwisprawa.pl/wzory_formularze,89-90,18,
    wniosek-o-nadanie-klauzuli-wykonalnosci-przeciwko-ma
    lzonkowi-dluznika

    Płatny smsem za 1,22 pln.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 17. Data: 2010-06-16 15:13:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcus wrote:

    > No cóż, powiem szczerze, że oczekiwałem trochę bardziej wyczerpującej
    > odpowiedzi, anie na zasadzie
    >
    > - Wie pan może, która godzina? - Wiem.
    >
    > No, ale chociaż potwierdziliście sens szukania. Dobre i to. A co do
    > zasadności takiego orzeczenia, to takowa istnieje. Domaga się jej
    > komornik, więc chyba wie, co robi...
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    oczekiwałeś, że będziemy szukać za ciebie?

  • 18. Data: 2010-06-16 15:15:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na pewno znajdziesz. Podstawowe pytanie - czy masz podstawę do takiego
    > tytułu na małżonka?

    W sumie wniosek zawsze złożyć przecież może, najwyżej zostanie rozpatrzony
    negatywnie.

  • 19. Data: 2010-06-16 15:18:55
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Nie, jeśli nie wskazania wprost, to oczekiwałem chociaż wskazówek, które
    by mi to szukanie ułatwiły.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 20. Data: 2010-06-16 15:23:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcus pisze:

    > Gość, wykonując zawód rzemieślniczy,

    Jeśli nieruchomość to wchodziła w skład przedsiębiorstwa (no powiedzmy
    zakładu rzemieślniczego w co wątpię) to może, ale raczej zapomnij i
    głowy sobie nie zawracaj.

    --
    @2009 Johnson