  • 21. Data: 2021-10-29 14:58:19
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 14:35:24 +0200, Kviat wrote:

    > Właśnie... w Polsce żyjemy, a pociąg coraz dalej.
    > https://youtu.be/guDIwspRGJ8
    > albo na innych planetach latają helikopterami...

    To akurat mało na temat, i mało dowodzi.
    A i u nas bywają podobne prototypy.

    > Po co rozsadzać, sami zanikną.
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-coraz-m
    niej-uczniow-chodzi-na-religie-wyniki-ankiety/3cp4dk
    7

    No i problem sam zniknie :-)

    op-lgbt-w-sejmie-transmisja-na-zywo-2810-srodowiska-
    lgbt-zapowiadaja-protesty/ar/c1-15876271

    > Chodzi mi o to, że straszenie islamistami jest co najmniej idiotyczne,
    > skoro już mamy na miejscu fanatyków religijnych i nic z tym nie robimy.

    Ci fanatycy to swoi, i pomysly maja bardziej swojskie :-)

    > Serio? Ale żeś Amerykę odkrył...
    > Od jak dawna o tym piszę i ostrzegam tutejszych fanatyków, że sami na
    > siebie bicz kręcą? I nie dociera...

    Ale ktorych fanatykow?
    Fanatykow swobod obywatelskich czy co ?

    Ale skoro tak sie chcesz migrantami opiekowac, to jak sie zamierzasz
    zabezpieczyc ? :-)

    > To głównie w ich interesie jest jak najszybszy rozdział państwa od kościoła.

    J.

  • 22. Data: 2021-10-29 15:06:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 14:18:26 +0200, J.F napisał(a):

    > potem jeszcze rozsylaja po okolicy Sharia Patrol.

    Jeden taki patrol już pojawił się w naszej podstawówce:

    "Bardzo proszę, żeby dziewczynki na lekcje wf miały spodenki długości do
    połowy uda, mogą być legginsy, kolarki, spodnie od dresu. Zbyt krótkie
    spodenki wzbudzają nadmierne zainteresowanie innych osób oraz niepotrzebne
    komentarze. Proszę również, żeby na wf dziewczynki miały związane włosy (na
    zwykłe lekcje wystarczy opaska, by włosy nie zachodziły na oczy i twarz)"

    https://www.edziecko.pl/starsze_dziecko/7,79351,2774
    2094,stroj-na-wf-zbyt-krotkie-spodenki-wzbudzaja-nad
    mierne-zainteresowanie.html#s=BoxOpMT

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-10-29 15:39:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 15:06:46 +0200, Olin wrote:

> [...]
    >
    > https://www.edziecko.pl/starsze_dziecko/7,79351,2774
    2094,stroj-na-wf-zbyt-krotkie-spodenki-wzbudzaja-nad

    A co bedzie w wersji islamskiej ? :-)

    Ale ale ... cos mi chodzi po glowie, ze do 100m od kosciola nie mozna
    alkoholu sprzedawac ... poczatki szariatu ?

    J.

  • 24. Data: 2021-10-29 15:49:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 15:39:04 +0200, J.F napisał(a):

    > A co bedzie w wersji islamskiej ?

    Normalnie. Zbudują meczet w Licheniu i postawią obok minaret wyższy niż
    figura Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata w Świebodzinie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-10-29 16:10:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 14:58, J.F pisze:

    > To akurat mało na temat, i mało dowodzi.
    > A i u nas bywają podobne prototypy.

    Mamy same prototypy:
    https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/wiceminist
    er-olga-semeniuk-przewodniczaca-rady-polskiej-agencj
    i-kosmicznej

    I jak najbardziej na temat, bo zamiast zajmować się czymś pożytecznym,
    to marnują czas na jakieś głupoty religijne. Dylematy na temat
    zawartości islamistów w katolikach, czy katolików w islamistach.

    > Ci fanatycy to swoi, i pomysly maja bardziej swojskie :-)

    Ani moi, ani mojskie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2021-10-29 16:25:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 16:10:20 +0200, Kviat wrote:

> [...]

    > to marnują czas na jakieś głupoty religijne. Dylematy na temat
    > zawartości islamistów w katolikach, czy katolików w islamistach.

    Ale o co chodzi?
    W programie pani przewodniczacej ani slowa o religii nie ma.

    Natomiast ta reka ... czy aby na pewno pozyteczna?

    J.

  • 27. Data: 2021-10-29 16:32:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 16:25, J.F pisze:

    > Natomiast ta reka ... czy aby na pewno pozyteczna?

    Zapytaj tych bez ręki/rąk.

    Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2021-10-30 09:11:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Trudne losy rdzennych mieszkańców Alaski":
    www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/trudne-losy-mieszk
    ancow-alaski-kolonizacja-i-dyskryminacja-fragment-ks
    iazki/x32x1y3,07640b54

    -----

  • 29. Data: 2021-11-02 02:33:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-29 o 15:06, Olin pisze:

> [...]
    >
    > https://www.edziecko.pl/starsze_dziecko/7,79351,2774
    2094,stroj-na-wf-zbyt-krotkie-spodenki-wzbudzaja-nad

    To widocznie teraz się zbuntowały i całe cipy wystawiają w tańcu z
    gwiazdami. Może po to, żeby podniecić jurorów i dostać więcej punktów.

    --
    animka

  • 30. Data: 2021-11-02 02:35:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-29 o 15:39, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale ale ... cos mi chodzi po glowie, ze do 100m od kosciola nie mozna
    > alkoholu sprzedawac ... poczatki szariatu ?

    Księdzu to wisi i powiewa. On ma się czego nachlać.

    --
    animka