  • 1. Data: 2021-10-27 16:27:01
    Temat: Wystapmy z tych Niemiec
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Głosowałem przeciw przystąpieniu do Niemiec i obecnie jestem za wystąpieniem z tego
    jakże toksycznego związku zdradzieckiego.
    Dopóki czas.

  • 2. Data: 2021-10-27 16:59:57
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 16:27:05 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Głosowałem przeciw przystąpieniu do Niemiec i obecnie jestem za wystąpieniem z tego
    jakże toksycznego związku zdradzieckiego.
    > Dopóki czas.

    Jedź pożyć do Rosji, na Białoruś czy do Chin (a nie, tam Cię nie wpuszczą) - póki
    jeszcze możesz na unijnym paszporcie - bo to _może_ umożliwi Ci powrót (przed wojną
    wielu "pożytecznych idiotów" z ZSRR nie wróciło - skończyli w Gułagu).
    Chyba że na coivd zejdziesz.

  • 3. Data: 2021-10-27 18:57:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A do np. UK, Norwegii czy Szwajcarii (inny wariant: Tajlandia czy tam gdzie Cejrowski
    rezyduje) Ty mi zabronisz?

    -----

  • 4. Data: 2021-10-27 21:38:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 18:57:11 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A do np. UK, Norwegii czy Szwajcarii (inny wariant: Tajlandia czy tam gdzie
    Cejrowski rezyduje) Ty mi zabronisz?

    Te kraje, w przeciwieństwie do Rosji, nas nie podbiją, jeśli wyjdziemy z Europy.
    Bo mają lepiej niż my - a ruscy gorzej.
    A jak podbiją, to u nas będzie jeszcze gorzej niż u nich.

  • 5. Data: 2021-10-28 09:59:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rosja jest za słaba na podbijanie kogokolwiek (nawet Afganistanu nie dali rady).
    Krym i Donbas to przypadek, że mieszkańcy CHCIELI i CHCĄ do Rosji bogatej w surowce,
    a nie do skorumpowanej oligarchicznej biednej
    Ukrainy.
    Weź jedną rzecz pod uwagę: najgorzej się bić z wariatem bo nie zważa na straty.
    Więc powinniśmy być takimi wariatami.
    Inna sprawa, że w 1939 to nie wystarczyło, no ale są granice bohaterstwa.

    -----

  • 6. Data: 2021-10-28 12:08:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 09:59:51 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > najgorzej się bić z wariatem bo nie zważa na straty

    Najgorzej mieć wariata w domu, bo jeszcze go podpali i będzie z tego dumny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-10-28 12:45:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Współczuję więc Twojemu psu.

    -----

  • 8. Data: 2021-10-28 14:35:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 09:59:56 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Rosja jest za słaba na podbijanie kogokolwiek (nawet Afganistanu nie dali rady).

    Afganistanu nigdy nikt nie podbił. Nawet Imperium Brytyjskie czy USA. Więc to nie
    przykład na słabość - tym bardziej, że Afganistanu nie najechała Rosja, tylko ZSRR.

    > Krym i Donbas to przypadek, że mieszkańcy CHCIELI i CHCĄ do Rosji bogatej w
    surowce, a nie do skorumpowanej oligarchicznej biednej Ukrainy.

    Taa, bogatej, nie-oligarchicznej Rosji?
    Jedź do Rosji, zjedz na obiadek talerz ropy naftowej i popij skroplonym gazem
    ziemnym.

    Na Krymie bardzo chcieli do Rosji, szczególnie Tatarzy.
    W Donbasie może bardziej - tam przez cały okres istnienia ZSRR wolno się było
    osiedlać wypuszczanym z więzień, więc było sporo - może i większość - Rosjan.
    Tylko się przeliczyli - Putin musiał zająć Donbas, bo tam były wszystkie fabryki
    produkujące ruskie rakiety. Póki na Ukrainie rządzili sługusi Kremla, to było spoko -
    fabryki były w zasadzie rosyjskie, jedynie na terytorium Ukrainy.
    Po Majdanie trzeba było te fabryki stamtąd zabrać - więc teraz w Donbasie nie ma już
    nic z wyjątkiem bieda-szybów - z których węgiel jest sprzedawany jako urobek z
    legalnych kopalni. Może z jednej strony to dobrze, bo to są kopalnie mega-metanowe -
    ale z drugiej bieda-szyby ryją pod domami, które się zawalają.
    I żyją już tylko za Ukraińskie emerytury, po które raz w miesiącu dziadki jeżdżą do
    bankomatów na ukraińską stronę.

    > Weź jedną rzecz pod uwagę: najgorzej się bić z wariatem bo nie zważa na straty.
    > Więc powinniśmy być takimi wariatami.

    Taaa, będzie partyzantka z chłopaczkami "terytorialsami".
    Jakie ładne mundury dostali.
    Przydali się na cieciowanie podczas covidu - ale nie na wojnę.
    Morawiecki będzie z karabinem latał - ponoć to jego marzenie...
    Co gorsza, on rzeczywiście może być z nich wszystkich najzdrowszy...

    Gdyby nie NATO - a może i UE - to już dawno bylibyśmy znów satelitą Rosji, jak to
    było za Układu Warszawskiego i RWPG.
    I nikt by się o nas nie upomniał, no bo właściwie na co komu jakaś Polska?

    Jak to było?
    Dlaczego w Polsce nie ma kawy?
    Przychodzi 10 wagonów z kawą do magazynów RWPG.
    Są dzielone "sprawiedliwie" między Polskę a ZSRR.
    Jeden dla Polski, jeden dla ZSRR (PL:1 ZSRR:1, zostaje 8).
    Dwa dla Polski, dwa dla ZSRR (PL:1+1=2 ZSRR:1+2=3, zostaje 5).
    Trzy dla Polski, trzy dla ZSRR (PL:2+1=3 ZSRR:2+3=6, zostaje 1).
    Cztery dla Polski, (PL:3+1=4 ZSRR:6, zostaje 0)
    cztery dla ZSRR (PL:4-4=0 ZSRR:6+4=10).

    Polska odda ZSRR połowę wyprodukowanego u nas zboża, w zamian za to ZSRR weźmie od
    nas połowę wyprodukowanego u nas mięsa.

    No i oczywiście: "Niech żyją kolejarze!" na Barbórce.

    Tylko że był to śmiech przez łzy.

  • 9. Data: 2021-10-28 14:48:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 05:35:23 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    ziemnym.

    > Na Krymie bardzo chcieli do Rosji, szczególnie Tatarzy.

    Tatarow z Krymu wywiezli dawno temu.
    Potem oni powolutku wracali, ale to ciagle byla mniejszosc.

    A najlepiej to bylo widac w ukrainskich bazach wojskowych.
    Ktore zielone ludziki przejeli bez jednego wystrzalu.
    Takie to widac one ukrainskie..

    J.

  • 10. Data: 2021-10-28 23:37:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.10.2021 o 09:59, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Krym i Donbas to przypadek, że mieszkańcy CHCIELI i CHCĄ do Rosji
    > bogatej w surowce, a nie do skorumpowanej oligarchicznej biednej Ukrainy.

    O ile wiem, to tam jeszcze o coś innego poszło. Te tereny są raczej
    zamieszkałe przez Rosjan, a nie Ukraińców. Ukraina nie zrobiła nic, by
    Rosjanie chcieli mieszkać w Ukrainie, a co więcej podobno robiła
    wszystko, by wyjechali. Z tym, ze nie wzięli pod uwagę tego, że oni nie
    wyjadą, tylko wyzwolą się spod Ukrainy.

    --
    Robert Tomasik