  • 11. Data: 2021-10-28 23:49:29
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > O ile wiem, to tam jeszcze o coś innego poszło. Te tereny są raczej
    > zamieszkałe przez Rosjan, a nie Ukraińców. Ukraina nie zrobiła nic, by
    > Rosjanie chcieli mieszkać w Ukrainie, a co więcej podobno robiła
    > wszystko, by wyjechali. Z tym, ze nie wzięli pod uwagę tego, że oni nie
    > wyjadą, tylko wyzwolą się spod Ukrainy.

    Wyzwoli by się bez "niewielkiej pomocy Putinistanu"?
    IMHO Bez tej pomocy Ukraińska "akcja antyterrorystyczna" miałaby spore+
    szanse na sukces we Wschodniej-Ukrainie/Rosji-Zachodniej.

    IMHO Większość burdelu na Ukrainie wzięła się z grubego niedoszacowania
    co Putin może (jeszcze) zrobić. Jego poziom awersji ryzyka jest sporo
    poniżej poziomu komfortu zachodka i Ukrainy pomajdanej. Kiedyś się na tym
    raczej+ ostro przejedzie ale jeszcze się nie przejechał (w sposób oczywisty).

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-10-29 00:05:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.10.2021 o 23:49, A. Filip pisze:
    > Wyzwoli by się bez "niewielkiej pomocy Putinistanu"?

    Ależ oczywiście, ze nie. Ale jakby chcieli żyć w Ukrainie, to i Putin by
    nic tu nie poradził.

    > IMHO Bez tej pomocy Ukraińska "akcja antyterrorystyczna" miałaby spore+
    > szanse na sukces we Wschodniej-Ukrainie/Rosji-Zachodniej.

    Oczywiście. Te republiki bez pomocy Rosji by nie przetrwały kilku miesięcy.

> [...]
    > raczej+ ostro przejedzie ale jeszcze się nie przejechał (w sposób oczywisty).

    Dokładnie. Ukraina nie ogarnęła, że przekonując mieszkających w jej
    granicach Rosjan, że lepiej im będzie w Rosji w końcu ich do tego
    przekona - tyle, ze oni się nie przeprowadzą, tylko oddzielą od Ukrainy.

    Moim zdaniem na Ukrainie brakło "Akcji WISŁA". Należało Rosjan
    przesiedlić na tereny przy zachodniej granicy, to by nie mogli się
    oddzielić i przyłączyć do Rosji.

    Natomiast Putin zrobił kopię akcji zrobionej setki lat temu przez USA
    względem Meksyku - przykładowo. Zresztą podobnych akcji w historii była
    masa.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-10-29 10:24:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 00:05:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem na Ukrainie brakło "Akcji WISŁA". Należało Rosjan
    > przesiedlić na tereny przy zachodniej granicy, to by nie mogli się
    > oddzielić i przyłączyć do Rosji.

    Czasem aż nie wiem, co powiedzieć, bo po prostu zatyka z zachwytu.
    Marnujesz się w juznecie, a przecież powinieneś zostać co najmniej
    Najwyższym Doradcą ONZ do spraw rozwiązywania problemów wszelakich.

    > Natomiast Putin zrobił kopię akcji zrobionej setki lat temu przez USA
    > względem Meksyku - przykładowo.

    Pomijając, że Teksas sam kilkakrotnie prosił o przyłączenie do USA, to ileż
    to było "setek lat temu"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-10-29 10:40:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    > Dnia Fri, 29 Oct 2021 00:05:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    [...[

    > Pomijając, że Teksas sam kilkakrotnie prosił o przyłączenie do USA, to ileż
    > to było "setek lat temu"?

    Nie pasuje ci Teksas? Masz jeszcze do wyboru Kalifornie i Hawaje.
    [Hawaje nie były Meksykańskie, a USA zagarnęły Królestwo Hawajów w całości]

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2021-10-29 12:37:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 10:24, Olin pisze:

    > Czasem aż nie wiem, co powiedzieć, bo po prostu zatyka z zachwytu.
    > Marnujesz się w juznecie, a przecież powinieneś zostać co najmniej
    > Najwyższym Doradcą ONZ do spraw rozwiązywania problemów wszelakich.

    Koleś zdrowo odjechał.
    On nie rozumie, że przerzucanie ludzi z miejsca na miejsce jak worki
    kartofli, to żaden problem tylko dla psychopatów, którzy tak właśnie
    robią/robili.

    O ile jeszcze można zrozumieć, że kilka rodzin można przenieść do innego
    miejsca z powodu budowy np. elektrowni atomowej (z godziwym
    odszkodowaniem), to pomysł przesiedlania ludzi ot tak, tylko dlatego, że
    mówią w innym języku jest co najmniej chory.

    Skąd oni takich frików biorą?
    (Do J.F.: to było pytanie retoryczne.)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2021-10-29 13:06:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 12:37:47 +0200, Kviat napisał(a):

    > Skąd oni takich frików biorą?

    Podejrzewam, że jest jakiś zakamuflowany test na inteligencję i powyżej
    dwucyfrowego IQ do szkoły milicyjnej nie przyjmują.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2021-10-29 13:34:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 12:37:47 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > odszkodowaniem), to pomysł przesiedlania ludzi ot tak, tylko dlatego, że
    > mówią w innym języku jest co najmniej chory.

    przestanie byc retoryczne, jak uchodzcow wpuscisz.

    Trzeba bedzie sobie przypomniec zalozenia planu - jeden islamista na
    gmine. Bo inaczej skonczysz jak w Berlinie :-(

    J.

  • 18. Data: 2021-10-29 13:57:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 13:34, J.F pisze:

    > Trzeba bedzie sobie przypomniec zalozenia planu - jeden islamista na
    > gmine.

    Bo jeden jest OK, ale już dwóch islamistów na gminę jest gorsze niż
    ponad 50% katoli na gminę?

    > Bo inaczej skonczysz jak w Berlinie :-(

    A na razie skończyłem jak w katolandzie.

    https://polskatimes.pl/projekt-fundacji-kai-godek-st
    op-lgbt-w-sejmie-transmisja-na-zywo-2810-srodowiska-
    lgbt-zapowiadaja-protesty/ar/c1-15876271

    Nie widzę różnicy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2021-10-29 14:18:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2021 13:57:35 +0200, Kviat wrote:

    > Bo jeden jest OK, ale już dwóch islamistów na gminę jest gorsze niż
    > ponad 50% katoli na gminę?

    W Polsce zyjemy - gmin za malo, zeby katoli tak rozsadzic.

> [...]
    > https://polskatimes.pl/projekt-fundacji-kai-godek-st
    op-lgbt-w-sejmie-transmisja-na-zywo-2810-srodowiska-
    lgbt-zapowiadaja-protesty/ar/c1-15876271

    Ale o co chodzi - demokracja ci sie nie podoba,
    czy demokracja tak, wypaczenia nie? :-)

    Natomiast wyobraz sobie, ze kiedys moga tak islamisci ustawy zglaszac,
    w duchu Koranu.

    A u Niemcow ... zaprosili kiedys sporo Turkow, Turcy sie ladnie
    zaklimatyzowali. Przyjechali nowi, urodzili sie nowi, przybylo ich ...
    i zyja sobie tam, gdzie raźniej, na "tureckich osiedlach".

    Zona nie pracuje, co przeciez jest nie tylko islamskim zwyczajem,
    dba o dzieci, w domu sie mowi po turecku, w piaskownicy po turecku
    ... dzieci ida do szkoly i okazuje sie, ze po niemiecku nie umieja.
    Obywatele!

    A potem jeszcze rozsylaja po okolicy Sharia Patrol.

    J.

  • 20. Data: 2021-10-29 14:35:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 14:18, J.F pisze:

    > W Polsce zyjemy - gmin za malo, zeby katoli tak rozsadzic.

    Właśnie... w Polsce żyjemy, a pociąg coraz dalej.
    https://youtu.be/guDIwspRGJ8
    albo na innych planetach latają helikopterami...

    Po co rozsadzać, sami zanikną.
    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-coraz-m
    niej-uczniow-chodzi-na-religie-wyniki-ankiety/3cp4dk
    7

    op-lgbt-w-sejmie-transmisja-na-zywo-2810-srodowiska-
    lgbt-zapowiadaja-protesty/ar/c1-15876271

    > Ale o co chodzi - demokracja ci sie nie podoba,
    > czy demokracja tak, wypaczenia nie? :-)

    Chodzi mi o to, że straszenie islamistami jest co najmniej idiotyczne,
    skoro już mamy na miejscu fanatyków religijnych i nic z tym nie robimy.

    > Natomiast wyobraz sobie, ze kiedys moga tak islamisci ustawy zglaszac,
    > w duchu Koranu.

    Serio? Ale żeś Amerykę odkrył...
    Od jak dawna o tym piszę i ostrzegam tutejszych fanatyków, że sami na
    siebie bicz kręcą? I nie dociera...
    To głównie w ich interesie jest jak najszybszy rozdział państwa od kościoła.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr