  • 1. Data: 2021-10-27 14:19:12
    Temat: Prawo do braku lasu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napiszmy wniosek, aby w UE opodatkować państwa, w których nie ma lasów
    przetwarzających złowrogi CO2 na pożyteczny tlen.
    Bo do naszego węgla się przypie....ają, ale tlen z dwutlenku węgla to już my musimy
    za nich produkować (i jeszcze Amazonia,
    oczywiście za friko), do tego budowy nam blokują jakąś Naturą.
    Niech zrobią te Natury u siebie albo niech płacą - "Prawo o de-emisji CO2".

  • 2. Data: 2021-10-27 14:40:58
    Temat: Re: Prawo do braku lasu
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przez dekady truli, wycinali lasy, zatruwali glebę i gromadzili majątek
    a teraz wymagają od Polski aby natychmiast nadgoniła EKO i porzuciła węgiel.

    A dlaczego nie domagają się aby w Polsce zarobki były na poziomie
    Niemieckim? Przejście na prund ;-) byłoby pewnie szybsze i
    efektywniejsze niż na zachodzie.

  • 3. Data: 2021-10-27 14:53:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 14:19:12 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Napiszmy wniosek, aby w UE opodatkować państwa, w których nie ma lasów
    przetwarzających złowrogi CO2 na pożyteczny tlen.

    No i będziemy jeszcze płacić za braki zalesienia, jakby za Turów i Izbę
    Dyscyplinarną było mało, bo w czołówce to my nie jesteśmy.

    http://www.metla.fi/metinfo/sustainability/img/SF-fi
    gure-forest-area.png

    Ogarnijcie się jakoś na Ciemnogrodzkiej, bo coś słabo kombinujecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-10-27 15:01:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Na jakiej podstawie twierdzisz że w tym aspekcie powinniśmy prześcignąć
    Niemcy czy Francję?
    Jesteśmy bogatsi i stać nas na lasy?

  • 5. Data: 2021-10-27 15:40:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 14:40, _Master_ pisze:
    > Przez dekady truli, wycinali lasy, zatruwali glebę i gromadzili majątek
    > a teraz wymagają od Polski aby natychmiast nadgoniła EKO i porzuciła
    > węgiel.

    Czyli to wina złych cywilizowanych państw, które potrafiły wybudować
    sobie metro 120 lat temu, a myśmy w tym czasie co robili?
    Może zamiast też budować metro, to jak zwykle kłóciliśmy się o ilość
    krzyży w koronie? To do kogo teraz pretensje?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2021-10-27 15:56:57
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Przez dekady truli, wycinali lasy, zatruwali glebę i gromadzili majątek
    > a teraz wymagają od Polski aby natychmiast nadgoniła EKO i porzuciła

    Bzdury piszesz. Ich majątek wziął się z eksploatacji zamorskich kolonii.
    Teraz taką kolonią jest Polska.
    A co do lasów to zaróno Francja jak i Niemcy mają większy procent
    zalesienia niż Polska. Niespodzianka?

    > A dlaczego nie domagają się aby w Polsce zarobki były na poziomie
    > Niemieckim? Przejście na prund ;-) byłoby pewnie szybsze i
    > efektywniejsze niż na zachodzie.

    Jak już wyżej napisałem, Polska jest kolonią i dziwne byłoby, gdyby
    murzyn zarabiał tyle samo co biały.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 7. Data: 2021-10-27 16:02:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.10.2021 o 15:01, _Master_ pisze:
    > Na jakiej podstawie twierdzisz że w tym aspekcie powinniśmy prześcignąć
    > Niemcy czy Francję?
    > Jesteśmy bogatsi i stać nas na lasy?

    A nie stać?
    Stać nas na przekopanie mierzei, budowanie fabryk Ikei to i na las powinno.

    Żartowałem :)
    Jesteśmy dziadami i takimi pozostaniemy dopóki będziemy mieli na
    utrzymaniu Unię.

  • 8. Data: 2021-10-27 16:31:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lasów mamy dużo:
    "Jedna z takich grup pomyliła się i zatrzymała przypadkowego pasażera pociągu,
    którego ostatecznie zostawiono samego w środku lasu":
    www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/lowcy-pedofilo
    w-wyciagneli-z-pociagu-przypadkowego-mezczyzne-bandy
    ctwo/yz6cj69,79cfc278
    Zobacz jakie praworządne i sprawiedliwe czasy, Ty z kumplami z SB dalibyście kulkę w
    łeb gościowi spoconemu od łopaty.

    -----

  • 9. Data: 2021-10-27 17:07:53
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kviat pisze:
    > Czyli to wina złych cywilizowanych państw, które potrafiły wybudować
    > sobie metro 120 lat temu, a myśmy w tym czasie co robili?

    Jakie znowu 120 lat? My w tym czasie Powstanie Styczniowe...

  • 10. Data: 2021-10-27 18:30:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 17:07, Andrzej Kłos pisze:

    > Jakie znowu 120 lat?

    Takie:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Metro_w_Berlinie
    1902 rok
    No dobra, zaokrągliłem trochę.

    > My w tym czasie Powstanie Styczniowe...

    No właśnie.
    W Polsce jak zwykle żarli się między sobą o pierdoły zamiast zabrać się
    do roboty jak Londyńczycy.
    Teraz debatują nad ilością krzyży w koronie i załamują ręce nad
    frekwencją na lekcjach religii, a za 100 lat dalej będą płakać, że im
    wiecznie wiatr historii w oczy wieje.

    Pozdrawiam
    Piotr