  • 1. Data: 2021-10-26 21:13:32
    Temat: Dlaczego firma z o.o. NIE JEST "tak po prostu" własnością właściciela? [casus z ChRL]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/ekonomia/news-chiny-chca-by-wla
    sciciel-evergrande-splacil-dlugi-firmy-z-wl,nId,5606
    308
    > Chiny chcą, by właściciel Evergrande spłacił długi firmy z własnej kieszeni
    > ; 26 października (17:54)
    >
    > Pekin zażądał, by właściciel Evergrande, potężnego dewelopera, który
    jest zadłużony na 300 mld dolarów, spłacił zobowiązania firmy z własnej
    kieszeni - informuje "Bloomberg". Długi koncernu przewyższają fortunę
    Hui Ka Yana prawie 30-krotnie [...]

    To tak a propo *skurwysynów* (IMHO) z RP3 jadących po linii " *MOJA* firma".
    Życzę im by się czegoś podobnego nachalnie doprosili.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-26 22:20:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 21:13:35 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> [...]
    >
    > To tak a propo *skurwysynów* (IMHO) z RP3 jadących po linii " *MOJA* firma".
    > Życzę im by się czegoś podobnego nachalnie doprosili.

    W PL póki co spółka z o.o. jest własnością udziałowców.
    Wyjedź może do Chin, jak tam tak cudownie, będziesz se kulisem.
    Takie debile są wodą na młyn pisiorów i innych bolszewików.

    Ale dobre nazwisko ma ten Chińczyk ;>

  • 3. Data: 2021-10-26 22:30:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:
> [...]
    > Wyjedź może do Chin, jak tam tak cudownie, będziesz se kulisem.
    > Takie debile są wodą na młyn pisiorów i innych bolszewików.

    Jeśli z o.o. mają nie wynikać także *ostre* ograniczenia tego co
    właściciel może z firmą wyrabiać to o.o. powinno zostać zlikwidowane.

    Traktowanie że firma z o.o. jest "tak po prosto" własnością właścicielu
    będzie miało takie chińskie konsekwencje także w RP3 IMHO.
    Paru właścicieli z zaślepieniem godnym pokazowego śliniącego się idioty
    tworzyło wrażenie "własności o.o. tak po prostu" w RP3.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-10-26 22:59:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 22:30:05 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> [...]
    > Paru właścicieli z zaślepieniem godnym pokazowego śliniącego się idioty
    > tworzyło wrażenie "własności o.o. tak po prostu" w RP3.

    Ale właściciel nie może niczego ze spółką z o.o. wyrabiać.
    To może zarząd - no chyba że właściciel w zarządzie.
    A zarząd odpowiada.
    Zlikwidowano na szczęście bolszewicką zasadę, że prokurator lepiej wie co dla spółki
    dobre - vide np. optimus.
    Ale jak zarząd skrewi to właściciel może wnioskować o ściganie.
    Właściciel - a nie byle prokurator na zamówienie z góry.

    I co Ci do tego właściwie, kto co robi ze swoim majątkiem, póki nie popełnia
    przestępstw?
    Zajmij się swoim, mao-bolszewiku.
    Czy może dałeś się nabić w getback lub inną polisolokatę?

  • 5. Data: 2021-10-27 10:32:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >firma".
    >Życzę im by się czegoś podobnego nachalnie doprosili.

    Ale o co chodzi - ma nie byc ograniczonej odpowiedzialnosci, czy ma
    nie byc "moich firm"?

    Bo odpowiedzialnosci zarzadu, czesciowej, to sie dorobilismy.
    A nawet odpowiedzialnosci glownego udzialowcy - patrz Leszek
    Czarnecki.

    A Amber Gold to nie byla sp. z o.o.

    ?

    J.

  • 6. Data: 2021-10-27 10:44:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Bo odpowiedzialnosci zarzadu, czesciowej, to sie dorobilismy.
    > A nawet odpowiedzialnosci glownego udzialowcy - patrz Leszek

    Chodzi o to że jak jakiś skurwysyn chce mówić że firma z o.o.
    "jest tak po prostu moja" gdy chodzi o zarządzanie lub wyciąganie zysków
    to niech się szykuje na odpowiadanie za nią własnym majątkiem
    też "równie tak po prostu" (a wbrew temu co powinno znaczyć z o.o.).

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-10-27 10:48:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 21:13:32 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > To tak a propo *skurwysynów* (IMHO) z RP3 jadących po linii " *MOJA* firma".
    > Życzę im by się czegoś podobnego nachalnie doprosili.

    Srebrna jest spółką z o.o.
    Też się nie mogę doczekać, kiedy Cacescu zapłaci ze swojej kieszeni za
    niewybudowane dwie wieże.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-10-27 11:23:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-października-2021 o 10:48, Olin pisze:
    > Srebrna jest spółką z o.o.
    > Też się nie mogę doczekać, kiedy Cacescu zapłaci ze swojej kieszeni za
    > niewybudowane dwie wieże.

    Czyli jednak chińskie porządki Cię podniecają ;-)

  • 9. Data: 2021-10-27 12:18:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Srebrna jest spółką z o.o.
    >Też się nie mogę doczekać, kiedy Cacescu zapłaci ze swojej kieszeni
    >za
    >niewybudowane dwie wieże.

    Ale o co chodzi?
    Nie wybudowal, nie zaplacil, to o co chodzi?

    No chyba, ze o wynagrodzenie dla tego B-costam ... to niech B pokaze
    umowe i dochodzi swego w sadzie.

    Jest jeszcze wersja, ze Srebrna wieze wybuduje, i kto za to wtedy
    zaplaci ...

    J.

  • 10. Data: 2021-10-27 12:21:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 12:18:16 +0200, J.F. napisał(a):

    > nie zaplacil,

    No właśnie nie zapłacił i jeszcze wziął kopertę z 50 tysiakami za podpis
    księdza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek