eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnychWyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych

  • 51. Data: 2009-03-12 07:55:55
    Temat: Re: Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych [zakaz używania internetu]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 06:10:47 +0100, ant napisał(a):

    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam>
    > Istotą spamu jest rozsyłanie dużej ilości informacji o jednakowej treści
    > do nieznanych sobie osób.

    Spam to spam, a niezamawiana informacja handlowa w rozumieniu ustawy o
    świadczeniu usług elektronicznych to coś innego. Definicja na Wiki jest
    błędna, ponieważ odnosi się właśnie do ustawy. A ustawa nie mówi o spamie.

    Zresztą: jak się zaloguję na Wikipedię i zmienię treść hasła, to będzie
    inaczej, co?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2009-03-12 08:23:42
    Temat: Re: Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnychWyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    boukun pisze:
    > Sygn. akt II K 80/07
    >

    > WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

    .... itd.
    I słusznie Sąd wydał wyrok.
    Należy sie w podwójnej wysokości - recydywa.
    I kończ Waść, wstydu sobie oszczędź.

  • 53. Data: 2009-03-12 08:27:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > oj nawysyłał się nawysyłał i jeszcze się stawiał jak się go prosiło, żeby
    > sobie odpuścił te grupy, które nie mają z tematyką jego bredni nic wspólnego.
    > A żeby się go łatwo nie dało wyciąć to zmieniał nicki jak rękawiczki.
    > Dopiero jak się zestarzał to sie ustatkował i dało się go sensownie do KF
    > wsadzić.

    Łżesz kolego. Ja ciebie też mogę prosić, żebyś się stąd wyniósł..., bo piszesz
    bez sensu.

    boukun

  • 54. Data: 2009-03-12 08:30:18
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > w twoim przpadku w zasadzie słusznie.
    > ty też ignorowałeś jak się pisało, żebyś sobie darował.

    Nazywasz się Iwona Kowalik? Według twoich zachcianek, te wszystkie grupy
    nadawałyby się do zamknięcia, wcześniej połowę tu piszących stawiając pod
    ścianę.

    boukun

  • 55. Data: 2009-03-12 08:35:51
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A sąd uzasadnił dlaczego wybrał jedną z dwóch cen "oferowanych" przez MS
    > która jest *gorsza* dla skazanego?
    > Czyż nie jest powinnością sądu rozstrzygać wątpliwości na *korzyść*
    > oskarżanego/skazanego? :-)
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip

    Zacznijmy od tego, że najpierw wartość programów "ustaliła" sobie według swojego
    widzimisie policja, zanim napuściła na mnie jakieś firmy.

    boukun

  • 56. Data: 2009-03-12 08:41:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości

    > Avira Antivir Personaleditin Classic - przecież to soft
    > do prywatnego użytku, a nośnikiem jest Internet.

    Szkoda gadać.

    > To chyba dodają do skanerów?

    Zgadza się, tak powiedziałem już na policji. Tym samym programem legalnie
    nabytym zeskanowałem teraz ten wyrok.

    boukun

  • 57. Data: 2009-03-12 08:59:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    mecenas <m...@o...pl> pisze:

    > .... itd.
    > I słusznie Sąd wydał wyrok.
    > Należy sie w podwójnej wysokości - recydywa.
    > I kończ Waść, wstydu sobie oszczędź.

    Ty potrafisz przyznać rację sądowi w sprawie "wrażliwej" (ograniczanie
    wolności słowa przez karanie za publiczne wypowiedzi na usenecie) bez
    *żadnego* wgłębiania się w inkryminowane wypowiedzi i uzasadnienie sądu
    *pierwszej* instancji? [apelacja będzie na 98% IMHO]

    P.S.
    Emigrujesz na Białoruś Łukaszenki czy robisz ją w Polsce?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nie usiłuj naginać biegu wydarzeń do swojej woli,

  • 58. Data: 2009-03-12 09:00:35
    Od: ant <a...@n...tld>

    Olgierd wrote:
    > Spam to spam, a niezamawiana informacja handlowa w rozumieniu ustawy o
    > świadczeniu usług elektronicznych to coś innego. Definicja na Wiki jest

    OK. Faktycznie uogólniłem.

    > błędna, ponieważ odnosi się właśnie do ustawy. A ustawa nie mówi o spamie.
    > Zresztą: jak się zaloguję na Wikipedię i zmienię treść hasła, to będzie
    > inaczej, co?

    Też się mogę zalogować ;-p
    W takim razie jaka wg. Ciebie jest definicja spamu?

  • 59. Data: 2009-03-12 09:02:20
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Zacznijmy od tego, że najpierw wartość programów "ustaliła" sobie
    > według swojego widzimisie policja, zanim napuściła na mnie jakieś

    No to podniesiesz w apelacji "z ostrożności procesowej" kwestie
    niekorzystnej dla ciebie wyceny oprogramowania?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Rozum jest środkiem do szczęścia.

  • 60. Data: 2009-03-12 09:10:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 10:00:35 +0100, ant napisał(a):

    > Też się mogę zalogować ;-p
    > W takim razie jaka wg. Ciebie jest definicja spamu?

    Możemy ją sobie zaraz ustalić, aczkolwiek w żadnym przypadku nie będzie
    ona wiążąca dla innych osób, dla organów państwowych i dla kogokolwiek
    innego.
    Chyba że jest jakiś zwyczaj (netykieta), która to precyzuje. Jeśli
    zwyczaj jest w miarę powszechnie akceptowany to można mówić o definicji.

    I tu powiedziałbym, że jeśli już to powszechnie spam to coś więcej niż
    niezamówiona informacja handlowa.