  • 1. Data: 2009-03-11 10:29:07
    Temat: Re: Kontrola poziomu natezenia promieniowania elektromagnetycznego
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > W zwiazku z coraz powszechniejsza instalacja sieci bezprzewodowych
    > - mam pytanko - czy firmy, zajmujace sie dostarczaniem polaczen wifi
    > musza miec pozwolenie na instalacje tego typu urzadzen?
    > Co z atestami tego typu sprzetu? Czy kazda firma musi miec dokument
    > potwierdzajacy zgodnosc danego urzadzenia z dopuszczalnymi normami
    > promieniowania elektromagnetycznego?
    >
    > Czy zwykly obywatel moze zlecic jakiejs instytucji (kiedys to sie
    > nazywalo PIR a pozniej chyba PAR) pomiar natezenia pola?
    > Czy jest to odplatne? Orientuje sie ktos w tej materii?

    Sprzet musi miec CE.
    Sprzet (kpl) musi miec deklaracje zgodnosci (ze nie przekracza mocy).
    Opertaor powinien byc wpisany na liste do UKE.
    Mozesz zglosic sie do UKE jezeli cos nie dziala, ale prawdopodobnie zleja
    temat.
    No chyba ze z 100osob z jednej miejscowosci bedzie sie skarzyc, to moze
    przyjada. Moze.