  • 1. Data: 2004-09-14 12:32:51
    Temat: Wyrok a studia
    Od: marcin lewandowski <w...@s...net>

    Troszkę przeskrobałem. Mniejsza o szczegóły :/

    Gdybym dostał jakiś wyrok w zawieszeniu to czy wyrzucą mnei z uczelni?

    --
    m.

  • 2. Data: 2004-09-14 12:48:29
    Temat: Re: Wyrok a studia
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Gdybym dostał jakiś wyrok w zawieszeniu to czy wyrzucą mnei z uczelni?

    A jak uczelnia ma się o tym dowiedziec ?

  • 3. Data: 2004-09-14 12:55:08
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jak uczelnia ma się o tym dowiedziec ?

    Wywiad srodowiskowy ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 4. Data: 2004-09-14 12:56:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > A jak uczelnia ma się o tym dowiedziec ?

    Przeczytaj statuty, regulaminy ... uczelnia zapewne precyzuje choćby w
    kodeksie studenta (jest jeszcze coś takiego) czy akceptuje takie
    wybryki ... Licz się z tym, że jeśli przyznasz się podczas dochodzenia
    czy przed sądem , że jesteś studentem tu i tu , to uczelnia zostanie
    poinformowana ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-09-14 13:11:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik DaMoN napisał:

    > Wywiad srodowiskowy ?

    He he ... to to akurat parodia, acz efekty są niezłe ;)
    Jak ja miałem sprawę za drobne występki ;> Zrobiono mi właśnie WŚ ...

    Nie mieszkam w miejscu zameldowania od 5 lat, acz sąsiedzi pamiętają
    mnie jeszcze jako ucznia szkoły średniej ;)

    No to po odwiedzinach dzielnicowego jak przyjechałem , naród był
    zdziwiony, że nie siedzę ... plotki były takie, że za narkotyki
    siedzę, a w sumie i dobrze bo satanista byłem ;>

    Kochane małe miasteczka ;)

  • 6. Data: 2004-09-14 15:24:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jak uczelnia ma się o tym dowiedziec ?

    wystrczy ze korzysta z usenetu, podpisal sie imieniem i nazwiskiem :
    gdybym byl dziekanem, zaraz bym sprawdzil czy taki
    ktos u mnie studiuje :)

    P.

  • 7. Data: 2004-09-14 17:02:34
    Od: "Marek Panek" <m...@S...pl>

    > wystrczy ze korzysta z usenetu, podpisal sie imieniem i nazwiskiem :
    > gdybym byl dziekanem, zaraz bym sprawdzil czy taki
    > ktos u mnie studiuje :)
    Moze lewe nazwisko wpisal? :)

  • 8. Data: 2004-09-15 14:25:51
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin lewandowski" <w...@s...net> napisał w
    wiadomości news:ci6odu$4ag$1@inews.gazeta.pl...
    > Troszkę przeskrobałem. Mniejsza o szczegóły :/
    >
    > Gdybym dostał jakiś wyrok w zawieszeniu to czy wyrzucą mnei z uczelni?
    >
    > --
    W wiekszosci wyzsze szkoly maja w statucie ze jesli ich student ma cos z
    prawem to maga go wyrzucic ze szkoly. Osobiscie mialem takie cos, ale w
    sadzie sedzina powiedziala ze moze sie naprawie i nie powiadomia
    uczelni.(wyrok w zawiasach, przyznalem sie i poddalem karze).Studia
    ukonczylem, naprawilem sie.:-)

    Pozdrawiam
    Adas