  • 21. Data: 2021-11-08 19:52:52
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-08 o 17:22, Shrek pisze:

    > Na powiedzmy 100 (optymistycznie) nachodźców? Nie sądzę.

    > Jak sie wyrwie wojsko, to głuio tłumaczyć ze nie wiadomo skąd rozkazy.

    Szkoda naszych żołnierzyków. Już po trochu umierają. Nie powinni wyslać
    tam policji z pałami i paralizatorami?

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-11-08 20:03:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Na powiedzmy 100 (optymistycznie) nachodźców? Nie sądzę.

    "Nachodźcy" mają kije i łopaty.
    Ogrodnik ma tarcze, pały i gaz. A powinien mieć armatki wodne
    i te dźwiękowe do atakowania tłumów, zapomniałem nazwy.

    > Jak sie wyrwie wojsko, to głuio tłumaczyć ze nie wiadomo skąd rozkazy.

    Pała z historii, ta dywizja się zbuntowała i Wilno odbiła bez rozkazu.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2021-11-08 20:21:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 20:03, RadoslawF pisze:

    > "Nachodźcy" mają kije i łopaty.
    > Ogrodnik ma tarcze, pały i gaz.

    Ogrodnik? ;)

    > Pała z historii, ta dywizja się zbuntowała i Wilno odbiła bez rozkazu.

    Zacny plan milordzie - członkowi nato buntują się dewizje i strzelają
    bez ładu i składu do cywili - po tym napewno będziemy traktowani
    poważnie;) Tak wiem w turcji się zbuntowali. Ale mierz proporcję.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-11-08 20:34:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

    > "Nachodźcy" mają kije i łopaty.
    > Ogrodnik ma tarcze, pały i gaz. A powinien mieć armatki wodne
    > i te dźwiękowe do atakowania tłumów, zapomniałem nazwy.

    LRAD

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 25. Data: 2021-11-08 20:42:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 13:14, J.F. pisze:
    > Sami tez sie mecza.

    Zima idzie i koczujący w lesie mają "nóż na gardle". Albo się przedrą,
    albo będą musieli wracać. Taki sam problem ma Białoruś. Przywieźli masę
    ludzi i teraz trzeba coś z nimi zrobić.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2021-11-08 20:54:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 20:34, Zbynek Ltd. pisze:

    > LRAD

    Dzięki.
    Pamiętam jaka była dyskusja rok temu że kupili i użyją przeciwko
    własnym obywatelom.
    https://bezprawnik.pl/lrad-a-prawo/
    To ja się pytam dlaczego nie stoi już na tej płonącej granicy?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2021-11-08 20:56:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 20:21, Shrek pisze:

    > Ogrodnik? ;)

    Bo jak będą poszkodowani to pies ogrodnika pogryzł.

    > Zacny plan milordzie - członkowi nato buntują się dewizje i strzelają
    > bez ładu i składu do cywili - po tym napewno będziemy traktowani
    > poważnie;) Tak wiem w turcji się zbuntowali. Ale mierz proporcję.

    Wtedy nie było NATO, było coś innego. Polityka siły i faktów.

    Tak bardzo nie lubisz tych jełopów z PiSu że będziesz się
    cieszył i kibicował ewidentnym przeciwnikom swojego kraju?
    Jesteś pewny że to właściwa droga?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-11-08 21:11:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 20:56, RadoslawF pisze:

> [...]

    Rozumiem, że narzędzia ogrodnicze można kupić w każdym sklepie z
    narzędziami na dziale ogród?

    > Wtedy nie było NATO, było coś innego. Polityka siły i faktów.

    Kiedy nie było - jak turcy mieli pucz?

    > Tak bardzo nie lubisz tych jełopów z PiSu że będziesz się
    > cieszył i kibicował ewidentnym przeciwnikom swojego kraju?
    > Jesteś pewny że to właściwa droga?

    Nigdzie nie napisałem, że im kibicuje - po prostu twój pomysł że
    zbuntowanym wojskiem jest kretyński.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-11-08 23:09:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 21:11, Shrek pisze:

    > Rozumiem, że narzędzia ogrodnicze można kupić w każdym sklepie z
    > narzędziami na dziale ogród?

    Ogrodnik jest już wyposażony w te narzędzia.

    > Kiedy nie było - jak turcy mieli pucz?

    Jaki pucz, to była zmiana rządu połączona ze zmianą polityki
    wewnętrznej. Jakby to był pucz to by ich z nato wywalili. :-)

    > Nigdzie nie napisałem, że im kibicuje - po prostu twój pomysł że
    > zbuntowanym wojskiem jest kretyński.

    Bezpośrednio nie, pośrednio już owszem.
    A pomysł ze zbuntowanym wojskiem nie był mój tylko marszałka.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2021-11-09 05:51:14
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Zima idzie i koczujący w lesie mają "nóż na gardle". Albo się przedrą,
    > albo będą musieli wracać. Taki sam problem ma Białoruś. Przywieźli masę
    > ludzi i teraz trzeba coś z nimi zrobić.

    Białoruś nie ma żdnego problemu i Łukaszenka ma to gdzieś. "Uchodźcy" są
    tam legalnie i mogą robić co chcą, dopóki im się nie skończą wizy.
    Później wrócą tam skąd przylecieli (dobrowolnie lub nie) i po sprawie.
    Mieszanie do tego Rosji i pieprzenie o "wojnie hybrydowej" to zwykła
    propaganda i głupota.

    Owszem, Łukaszenka mógłby ich powstrzymać, ale przecież oświadczył, że
    skoro UE go olewa to on olewa Unię. To jest prawdziwy prezydent.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: