  • 11. Data: 2016-04-21 19:27:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.04.2016 o 13:48, Kamil pisze:

    > Uważaj bo Orange może Cię pozwać za ppsucie im opinii :) A poważnie. Umowa
    > jest na firmę i nie można zwrócić sprzętu i odstąpić od umowy bez
    > konsekwencji. To dotyczy tylko osób prywatnych.

    Akurat brałem na firmę.

  • 12. Data: 2016-04-21 20:28:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-16 o 13:37, Kamil pisze:

    > Mam się przeprowadzić??? To poważna porada, czy kpina ze zdrowego rozsądku?

    Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Podobnie z Twoim Internetem. On w wielu miejscach działa poprawnie, ale
    u Ciebie akurat nie i trzeba było to wcześniej sprawdzić.

  • 13. Data: 2016-04-22 02:12:31
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/21/2016 6:37 AM, Kamil wrote:

    > Z umowy. Jest podana lokalizacja i strefa o promieniu 500 m, w której działa
    > usługa. Zmiana strefy wymaga dodatkowych opłat. To nie internet mobilny w
    > telefonie, lecz modem LTE. Proponuję poczytać o tym, bo w przeciwnym razie
    > będziemy bić pianę.

    > Mam.
    >
    > Pzdr

    na to mozesz sie z nimi troche poboksowac jesli kupiles usluge, ktora
    miala dzialac w konkretnym miejscu.

  • 14. Data: 2016-04-22 11:27:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 02:12, witek pisze:

    > na to mozesz sie z nimi troche poboksowac jesli kupiles usluge, ktora
    > miala dzialac w konkretnym miejscu.

    Ale pewnie nie kupił takiej usługi. Niemniej jednak, jeśli chce
    merytorycznie dyskutować, a nie trollować, albo szukać akceptacji, niech
    zacytuje warunki.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-04-22 12:03:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 20:28, Robert Tomasik pisze:

    > Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    > sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    > Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Z dokładnością zapewne, że np nie masz informacji, że wymiary informują,
    że winien się zmieścić, ale wadliwie wykonany egzemplarz jest np większy :P

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 16. Data: 2016-04-22 13:28:36
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał:

    > To dosyć ważna inforamcja, której wcześniej zdaje się nie było

    Sorry. Zapomniałem o tym. Zresztąnie wiem, czy to zgodne z prawem, że
    prywatny może, a firma nie? Jak w Potopie. "Odpowiem Ci jako prywatnemu" :)

    Może mimo wszystko pójdę ta drogą.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-04-22 13:31:00
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    > sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    > Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Nie wiem jaka logikę reprezentujesz, ale jest ona dziwaczna.

    > Podobnie z Twoim Internetem. On w wielu miejscach działa poprawnie, ale
    > u Ciebie akurat nie i trzeba było to wcześniej sprawdzić.

    Jak sprawdzić? Proponuję zapoznać się ze specyfiką tej konkretnej usługi.

    - to nie telefon komórkowy, który ma działać w obszaze zasięgu danej sieci.
    Gdzie nie ma zasięgu np. gdzieś daleko w kotlinie górskiej, czy betonowym
    schronie nie działa. Ta usługa jest przypisana do konkretnego miejsca i nie
    można z tym modemem jeździć po całym kraju. Mogę korzystać wyłącznie w
    określonej lokalizacji i strefie w promieniu 500m od tej lokalizacji.

    - i co ważne. Nie każdy BTS ma możliwość świadczenia tej usługi

    - nie mając wcześniej do dyspozycji owego modemu nie mogę tego sprawdzić.
    Poza tym, aby uzyskać dostęp do internetu muszę załozyc konto, zrejestrować
    i aktywować. Jak jeśli nie mam dostępu do internetu?

    Kupując Neostradę mam do dyspozycji serwis, który tworzy całe połączenie.
    Doprowadza mi linię, montuje w centrali odpowiednią bramkę i mam już dostęp
    do strony rejestracyjnej, gdzie dokonuję wymaganych formalności Jeśli nie
    działa, zgłaszam i oni sprawdają/naprawiają. W przypadku LTE poszli na
    łatwiznę i olewają klienta. Taka sytuacja jest możliwa tylko w Polsce, bo w
    Bangladeszu już nie. Mam nadzieję, że Streżyńska, Ziobro i spółka dobiorą
    się im do tyłków.

    Myślę, że podałem wystarczająco dużo informacji, które pozwolą na rzeczową
    analizę i ewentualne pokierowanie mnie zamiast obrażania i traktowania z
    góry jako oczywistego głupka.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2016-04-22 13:42:07
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Ale pewnie nie kupił takiej usługi. Niemniej jednak, jeśli chce
    > merytorycznie dyskutować, a nie trollować, albo szukać akceptacji, niech
    > zacytuje warunki.

    Pewnie kupił. Zapoznaj się z opisem modemu MF283+, dowiedz się do czego
    służy i dopiero pisz zamiast trollować.

    Bzpzdr

  • 19. Data: 2016-04-22 13:50:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 13:42, Kamil pisze:

    > Pewnie kupił. Zapoznaj się z opisem modemu MF283+, dowiedz się do czego
    > służy

    Na pewno nie służy do używania tylko pod twoim adresem. Ja na przykład
    mam umowę na ruter stacjonarny, a używam go nie pod adresem z umowy.

    > i dopiero pisz zamiast trollować.

    Z takim zacietrzewieniem nie dziwię się, że niewiele rozumiesz z odpowiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-04-22 15:46:05
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2016 13:42:07 +0200, Kamil napisał(a):

    > Pewnie kupił. Zapoznaj się z opisem modemu MF283+, dowiedz się do czego
    > służy i dopiero pisz zamiast trollować.

    ZTE MF283+ to zaawansowany technologicznie router działający w oparciu
    technologie 4G LTE CAT4, 3G DC-HSPA+ /HSPA/UMTS 900/2100M oraz 2G
    EDGE/GPRS/GSM. Urządzenie umożliwia dostęp do internetu mobilnego zarówno
    za pośrednictwem sieci LAN jak i WIFI. Dodatkowo, ZTE MF283+ może również
    działać jako modem DSL oraz router bezprzewodowy. Sygnał WIFI może być
    dzielony pomiędzy wielu użytkowników jednocześnie. To co odróżnia mf283+ od
    pozostałych routerów to możliwość bezpośredniego podłączenia telefonu
    analogowego.

    Co w tym niezwykłego? Jak będzie sygnał GSM 2G/3G albo LTE, to udostępni
    internet komórkowy innym urządzeniom po WiFi albo kablu. Gdzie tam jest
    napisane, że będzie działał tylko pod adresem z umowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek