  • 31. Data: 2016-04-25 09:45:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-25 o 09:32, Uzytkownik pisze:

    > Jestem tego samego zdania, czytając Twoje wypowiedzi.

    Domyślam się, że ich nie rozumiesz, skoro sam piszesz takie bzdury.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-04-25 10:04:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 09:45, Liwiusz pisze:

    > Domyślam się, że ich nie rozumiesz, skoro sam piszesz takie bzdury.

    Nie ma w nich nic do rozumienia, bo są po prostu debilne.
    Skoro nie rozumiesz dlaczego są debilne to już Twój problem.

  • 33. Data: 2016-04-25 10:08:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-25 o 10:04, Uzytkownik pisze:

    > Nie ma w nich nic do rozumienia, bo są po prostu debilne.
    > Skoro nie rozumiesz dlaczego są debilne to już Twój problem.

    Skoro wytykanie błędów w twoich postach uważasz za debilizm... To chyba
    oznaka kretynizmu.

    Nie wnikam, tylko ostrzegam innych, bo może ich drogo kosztować
    poleganie na twojej wiedzy.

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-04-25 11:07:52
    Od: m <m...@g...com>

    On 24.04.2016 18:03, Robert Tomasik wrote:

    > Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
    > tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
    > usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"? Przeczytałem jeszcze raz jego
    > post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
    > ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.

    Z postu nie inicjującego ale któregoś z kolei:

    "Ta usługa jest przypisana do konkretnego miejsca i nie
    można z tym modemem jeździć po całym kraju. __Mogę korzystać wyłącznie w
    określonej lokalizacji i strefie w promieniu 500m od tej lokalizacji__."

    > Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
    > zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
    > w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
    > aspekty. To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.

    a z initpostu:

    "Okazało się, że w mojej lokalizacji ne ma zasięgu dla tego typu usługi."

    Jak dla mnie, jeżeli jest prawdą to co napisał, to ma słuszne pretensje
    do Orange, ale wszyscy go będa mieli w dupie jak będzie się tak odzywał
    do swoich rozmówców.

    p. m.

  • 35. Data: 2016-04-25 11:18:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 11:07:10 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Jak dla mnie, jeżeli jest prawdą to co napisał, to ma słuszne pretensje
    > do Orange, ale wszyscy go będa mieli w dupie jak będzie się tak odzywał
    > do swoich rozmówców.
    Gdyby jeszcze podał linka np do regulaminu.

  • 36. Data: 2016-04-25 11:32:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 11:18:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Gdyby jeszcze podał linka np do regulaminu.

    http://www.orange.pl/kid,4003445680,id,4004531318,ar
    ticle.html
    To mi najbardziej pasuje.
    http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2002846/410
    1829208.pdf

    "W celu prawidłowego skorzystania z oferty Abonent może wyznaczyć obszar, zwany
    Strefą Internetu
    domowego. Wyznaczenie Strefy Internetu domowego możliwe jest za pośrednictwem
    indywidualnego
    konta Abonenta na stronie www.orange.pl/zaloguj. Wyznaczając Strefę Internetu
    domowego Abonent
    musi nawiązać połączenie z Internetem. Strefa Internetu domowego obejmować będzie
    obszar 500
    metrów od miejsca, w którym Abonent nawiązał połączenie z Internetem wyznaczając
    Strefę Internetu
    domowego. Abonent nie ma możliwości wyznaczenia Strefy Internetu domowego, jeśli
    połączenie z
    Internetem następuje w technologii CDMA"

  • 37. Data: 2016-04-25 11:41:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-25 o 11:32, Kris pisze:

> [...]
    połączenie z
    > Internetem następuje w technologii CDMA"

    Z tego jasno wynika, że strefy internetu domowego nie można wyznaczyć
    tam, gdzie nie ma zasięgu.

    --
    Liwiusz