eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy › Re: Wypowiedzenie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Date: Fri, 22 Apr 2016 13:31:00 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <nfd21k$16h$2@node1.news.atman.pl>
    References: <nf95r8$3kp$5@node2.news.atman.pl> <nf9d55$ahe$1@node2.news.atman.pl>
    <nfaelt$91a$2@node2.news.atman.pl>
    <57191bb1$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.239.168.63
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1461324660 1233 91.239.168.63 (22 Apr 2016 11:31:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Apr 2016 11:31:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Antivirus: avast! (VPS 160305-0, 2016-03-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755139
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    > sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    > Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Nie wiem jaka logikę reprezentujesz, ale jest ona dziwaczna.

    > Podobnie z Twoim Internetem. On w wielu miejscach działa poprawnie, ale
    > u Ciebie akurat nie i trzeba było to wcześniej sprawdzić.

    Jak sprawdzić? Proponuję zapoznać się ze specyfiką tej konkretnej usługi.

    - to nie telefon komórkowy, który ma działać w obszaze zasięgu danej sieci.
    Gdzie nie ma zasięgu np. gdzieś daleko w kotlinie górskiej, czy betonowym
    schronie nie działa. Ta usługa jest przypisana do konkretnego miejsca i nie
    można z tym modemem jeździć po całym kraju. Mogę korzystać wyłącznie w
    określonej lokalizacji i strefie w promieniu 500m od tej lokalizacji.

    - i co ważne. Nie każdy BTS ma możliwość świadczenia tej usługi

    - nie mając wcześniej do dyspozycji owego modemu nie mogę tego sprawdzić.
    Poza tym, aby uzyskać dostęp do internetu muszę załozyc konto, zrejestrować
    i aktywować. Jak jeśli nie mam dostępu do internetu?

    Kupując Neostradę mam do dyspozycji serwis, który tworzy całe połączenie.
    Doprowadza mi linię, montuje w centrali odpowiednią bramkę i mam już dostęp
    do strony rejestracyjnej, gdzie dokonuję wymaganych formalności Jeśli nie
    działa, zgłaszam i oni sprawdają/naprawiają. W przypadku LTE poszli na
    łatwiznę i olewają klienta. Taka sytuacja jest możliwa tylko w Polsce, bo w
    Bangladeszu już nie. Mam nadzieję, że Streżyńska, Ziobro i spółka dobiorą
    się im do tyłków.

    Myślę, że podałem wystarczająco dużo informacji, które pozwolą na rzeczową
    analizę i ewentualne pokierowanie mnie zamiast obrażania i traktowania z
    góry jako oczywistego głupka.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1