  • 1. Data: 2016-04-20 21:38:05
    Temat: spozywanie alkoholu pod chmurka
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Taki wyrok zapadl:
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1609258,Czy-m
    ozna-pic-alkohol-w-Wa
    rszawie-nad-Wisla-Jest-wyrok-sadu
    Wiecej na stronie obwinionego, m.in. tutaj:
    http://www.marektatala.pl/2015/07/06/legalnie-nad-wi
    sla-na-obu-jej-brzega
    ch/#comment-13359
    Oczywiscie jestem za tym zeby tepic agresywne i chuliganskie zachowania,
    ktore alkohol moze wywolywac, ale cala ta 'ustawa o wychowaniu w
    trzezwosci' jest kuriozalna.
    A policji i strazy miejskiej daje podstawe do wybiorczych interwencji -
    zamiast pouczac i karac agresywnych meneli i kiboli molestuja spokojnych
    obywateli. Bo latwiej.
    I jeszcze jedno - ta ustawa jest na reke lobby restauratorskiemu.
    Przyjrzal bym sie temu watkowi.
    --
    TA

  • 2. Data: 2016-04-21 13:50:46
    Temat: Re: spozywanie alkoholu pod chmurka
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gdzie pijący nad Wisłą (czy gdziekolwiek indziej) mieliby oddawać mocz?

    -----

  • 3. Data: 2016-04-21 14:21:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 13:50:14 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Gdzie pijący nad Wisłą (czy gdziekolwiek indziej) mieliby oddawać mocz?
    Do Wisły;)
    Ale jesli kwestia moczu taka wazna to zakazac trzeba pic też np wody mineralnej czy
    innej pepsi oraz kawy, herbaty z termosu.

  • 4. Data: 2016-04-21 15:10:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/21/2016 09:21 PM, Kris wrote:
    > Do Wisły;)
    > Ale jesli kwestia moczu taka wazna to zakazac trzeba pic też np wody mineralnej czy
    innej pepsi oraz kawy, herbaty z termosu.

    Albo zbudować toaletę... To dość typowe rozwiązanie w miejscach, gdzie
    bywają ludzie.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 5. Data: 2016-04-21 19:26:15
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >.... A policji i strazy miejskiej daje podstawe do wybiorczych
    >interwencji - ....

    Na innej grupie, ktoś dał link, że żecznik łudzkiej staraży miejskiej zginął
    pszełażąc pszez tory w miejscu niedozwolonym.

    A na plazy bałtyckiej można będzie pić procenty,
    skoro mają pozwolić na palenie ogniska?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 6. Data: 2016-04-21 20:05:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś to się nazywało kulturą osobistą.
    Po II wojnie światowej w Polsce na 24 miliony ludności pozostało tylko 260 tysięcy
    inteligencji.
    Niestety to widać, słychać i czuć.

    -----

  • 7. Data: 2016-04-21 20:33:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 20:04:49 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Kiedyś to się nazywało kulturą osobistą.
    > Po II wojnie światowej w Polsce na 24 miliony ludności pozostało tylko 260 tysięcy
    inteligencji.
    > Niestety to widać, słychać i czu
    Ale co ma picie piwa do kultury osobistej/inteligencji?

  • 8. Data: 2016-04-21 20:57:56
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Kiedyś to się nazywało kulturą osobistą.
    > Po II wojnie światowej w Polsce na 24 miliony ludności pozostało tylko 260 tysięcy
    Bywam czasami u szwagra w Niemczech, w niewielkim miasteczku niedaleko Lubeki. Fajny
    rynek, w centrum, fontanna, często w pobliskim markecie kupujemy piwo i siadamy przy
    fontannie pijąc. Nikt nas nie czepia.
    Traf chce że w Polsce mieszkam w podobnym miasteczku, też jest rynek i fonntanna.
    Spróbuj piwo wyjąc to straszakow miejskich masz na karku w ekspresowym tempie.
    To też dlatego że inteligencje wymordowali podczas wojny?

  • 9. Data: 2016-04-21 21:34:26
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2016 o 20:57, Kris pisze:
    (...)
> [...]
    Spróbuj piwo wyjąc to straszakow miejskich masz na karku w ekspresowym tempie.
    > To też dlatego że inteligencje wymordowali podczas wojny?

    No i duża część dała się zabić wywołując Powstanie warszawskie.
    200 tysięcy zabitych, prawie jak w Hiroszimie po wybuchu bomby
    spuszczonej przez Amerykanów :-(

    Krycha.

  • 10. Data: 2016-04-21 22:03:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Picie (i np. palenie) na ulicy?
    A nie ma?
    A kładzenie czapki na stole?
    No i sam widzisz, że te 260 tysięcy to było za mało.

    -----