  • 1. Data: 2016-04-15 09:01:18
    Temat: Re: Kornela [Jakie kary za "Sejmowe cztery ręce" na podstawie precedensów?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ntech <k...@g...com> pisze:

    > Dziwne ale w KK czy innych zapisach prawa tez nie.
    > Jest tylko o karze ale ani slowa o tym ze nie wolno.

    No to jaką straszliwą karę poniesie Morawiecki w oparciu o precedensy
    poprzednich głosowań na cztery ręce? :-) AFAIR po 1989 było kilka
    przypadków _przyłapania_ posłów w Sejmie na takim procederze,
    precedensy są. [ Nie ostatnio całkiem ostatnio ale ubaw polskich posłów
    z ukraińców głosujących na cztery ręce sam w sobie był zabawny :-) ]

    --
    A. Filip
    Liszki tylko sierść odmieniają, a nie obyczaje. (Przysłowie niemieckie)

  • 2. Data: 2016-04-15 09:29:46
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > precedensy są. [ Nie ostatnio całkiem ostatnio ale ubaw polskich posłów
    > z ukraińców głosujących na cztery ręce sam w sobie był zabawny :-) ]

    Czy ktoś głosował za Morawieckiego?
    Włożenie karty to nie głosowanie.

  • 3. Data: 2016-04-15 09:52:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-15 o 09:29, mkarwan pisze:

    > Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś głosował za Morawieckiego?
    > Włożenie karty to nie głosowanie.

    Jednak jesteś zwykłym debilem skoro uważasz że głosowanie polega tylko
    na włożeniu karty za kogoś.

    Dla ułatwienia i aby taki jełop jak ty mógł zrozumieć"
    "Kto jest "za" niech podniesie rękę i naciśnie przycisk"

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2016-04-15 09:58:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "mkarwan" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    >Czy ktoś głosował za Morawieckiego?
    >Włożenie karty to nie głosowanie.

    A naciśniecie przycisku, to głosowanie czy nadal nie?

  • 5. Data: 2016-04-15 10:05:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja w ogóle nie rozumiem, dlaczego w XXI wieku nie można głosować zdalnie, chodzi
    przecież o wyrażenie opinii w danej sprawie (ustawy, uchwały).
    W niektórych krajach chyba można?

  • 6. Data: 2016-04-15 10:57:21
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > Ja w ogóle nie rozumiem, dlaczego w XXI wieku nie można głosować
    > zdalnie, chodzi przecież o wyrażenie opinii w danej sprawie (ustawy,
    > uchwały).
    > W niektórych krajach chyba można?

    *W parlamentach* ?

    Niby można tak zmienić ale wtedy utrzymywanie fikcji że większość posłów
    to nie tylko "maszynki do głosowania" byłoby jeszcze trudniejsze.

    --
    A. Filip
    Ucz się z nowych książek, lecz od starych nauczycieli. (Przysłowie kurdyjskie)

  • 7. Data: 2016-04-15 20:10:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-15 10:05, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ja w ogóle nie rozumiem, dlaczego w XXI wieku nie można głosować zdalnie

    Można to rozszerzyć o jakieś API dla kierownictwa partii. Nadnaczelnik
    może zawczasu ustalić wynik a [p]osły mogą sobie brylować w mediach albo
    badać stan demokracji na kanarach. Trzeba by pomyśleć nad taką
    innowacją, oświetlenie tego budynku tez kosztuje, można by przyoszczędzić.

    >, chodzi przecież o wyrażenie opinii w danej sprawie (ustawy, uchwały).

    Co bardziej złosliwi zapytają czy przypadkiem nie chodzi o dyskusję bo
    ponoć ona najistotniejsza. Ale to nie u nas :/

  • 8. Data: 2016-04-17 23:08:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.04.2016 o 09:01, A. Filip pisze:

    > No to jaką straszliwą karę poniesie Morawiecki w oparciu o precedensy
    > poprzednich głosowań na cztery ręce? :-)

    Na osiem od razu. Na dwie ręce.

> [...]
    > precedensy są. [ Nie ostatnio całkiem ostatnio ale ubaw polskich posłów
    > z ukraińców głosujących na cztery ręce sam w sobie był zabawny :-) ]

    Dostali po siedmiu latach pięć tysięcy.
    Ja jestem zdania, ze to trzeba zaostrzyć i po pięciu latach dać siedem
    tysięcy.

  • 9. Data: 2016-04-17 23:11:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.04.2016 o 09:58, Ghost pisze:
    /.../

    > A naciśniecie przycisku, to głosowanie czy nadal nie?

    Konstytucja zaś nie przewiduje takiej sytuacji, ze ktoś jest na sali i
    wyciągnął kartę. Jest tam napisane o "obecności" czyli poseł będący na
    sali powinien być liczony do frekwencji jako niegłosujący.

    Co za cymbały pisały tą konstytucje.

  • 10. Data: 2016-04-17 23:18:11
    Od: "Vernon.L.Pinkley" <v...@g...com>

    W dniu 2016-04-17 o 23:11, Smok Eustachy pisze:

    > Konstytucja zaś nie przewiduje takiej sytuacji, ze ktoś jest na sali i
    > wyciągnął kartę.

    Ale regulamin przewiduje i osły złamały regulamin.
    Nu ale wszystkich ukarać nie wolno, więc skupili się na Kornelu.

    Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 540: Antykaczystowski spisek w PiSie
    https://youtu.be/GO_0rIUWfbM