    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadki a promile
    Date: Sun, 12 Jan 2014 11:56:11 +0000 (UTC)
    <lai2su$3c5$1@news.dialog.net.pl> <Pine.WNT.4.64.1401081028490.3648@quad>
    <lajdb2$dfo$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1401081354330.3648@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <latb30$7if$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52d264d9$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Bogdan Idzikowski b...@n...pl ...

    > Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców i
    > emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    Wydaje mi sie, ze to nie ta skala.
    Ale jeżeli z tego połowa to byłyby zgloszenia ze kolega koledze w
    piaskownicy ukradł zabawke to zgadzam sie, ze mozna te połowe odpuscic.

    Zreszta nie oszukumy sie. Z kradziezami dokładnie tak robią.
    Szacują wartośc na poniżej 350 zł i umarzają ze wzgledu na niewykrycie
    sprawcy. Do tego mała szkodliwośc społeczna i już.
    Zgłaszałes kiedys kradzież radia samochodowego czy roweru?
    Ja zgłaszałem okradzenie okradzenie mieszkania. Ubaw po pachy.

    Jedna z kluczowych obserwacji policjanta: czy Pan przypadkiem sam sie nie
    okradł...?

    Inna, lepsza, juz podczas składania zeznań na komendzie: prosze podac nam
    numer seryjny laptopa, jak ktos zaloguje sie w sieci to my go znajdziemy.
    Ja: super, to zaraz ten numer znajdę i wyślę go Panu mailem.
    On: nie, nie, mailem nie. My tu nie mamy internetu...
    Kto wie może dzis jest lepiej. To było kilka lat temu.