  • 31. Data: 2009-07-15 21:17:09
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - wypadek losowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h3k0pe$pl3$2@inews.gazeta.pl...

    > BTW: uważasz, że dokonywe tych drobnych napraw po pożarze można objąć
    > hipotezą art. 681 KC? Moim zdaniem nie można mieszać dokonywania drobnych
    > nakładów z naprawieniem szkody. Nawet Pietrzykowski pisze, że drobne
    > nakłady są związane ze "zwykłym używaniem rzeczy".

    Tu juz nie podejmuję sie zajęcia stanowiska. Dlatego przywołałem odnośny
    przepis. Rozsądnie rzecz ważąc faktycznie te drobne nakłady powinny wynikać
    z bieżącego utrzymania a nie jakiś zdarzeń losowych.

  • 32. Data: 2009-07-16 07:13:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 12:14:44 +0000 (UTC), k...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > puścic komuś chate z dymem to wypadek losowy?

    Hehehe - zapewne twierdzisz że najemca sam sobie zrobił instalację
    elektryczną :)
    Poandto - trzeba nie mieć pełnej świadomości i rozgarnięcia, by nie
    ubezpieczyć mieszkania które się komuś wynajmuje. To aż się prosi o pomstę.

    > i jeszcze patrzysz, żeby żeby ktoś teraz sam sobie usuwał skutki Twojego
    > wypadku losowego?

    A czyje jest mieszkanie, instalacje?

  • 33. Data: 2009-07-17 12:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > Jak to jak wygląda? Nie ma obowiązku ubezpieczać, jeśli o to Ci chodzi.

    Mi bardziej chodzi o możliwość.