  • 21. Data: 2013-09-25 14:15:47
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - nowa ustawa - jaka umowa ?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.09.2013 07:30, sqlwiel pisze:

    > Ale najemca (ten student) nie musi osobiście uczestniczyć przy
    > notarialnym poświadczaniu oświadczenia rodziców. Poczta póki co jeszcze
    > działa. Ja-tam odpisy aktów notarialnych kazałem sobie przysyłać pocztą
    > nawet z miasta, w którym mieszkam. I o dziwo kancelaria nie kazała sobie
    > zwracać 3,80 za polecony.

    Nie wiem jak to działa w miastach nieakademickich, ale w miastach
    akademickich układ jest taki że przez 2 miesiące (sierpień i wrzesień)
    studenci zabijają się o kwaterę, a przez pozostałe 10 miesięcy kwatery
    zabijają się o studentów :).

    Przy czym sądzę student zabija się o kwaterę nie na tyle żeby bawić się
    w wysyłanie rodziców do notariusza w rodzinnej miejscowości, zaś przez
    pozostałe 10 miesięcy to w ogóle nie ma o czym mówić.

    p. m.

  • 22. Data: 2013-09-25 15:54:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-25 14:15, m pisze:

    > Przy czym sądzę student zabija się o kwaterę nie na tyle żeby bawić się
    > w wysyłanie rodziców do notariusza w rodzinnej miejscowości, zaś przez
    > pozostałe 10 miesięcy to w ogóle nie ma o czym mówić.

    Rynek wyreguluje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2013-09-25 16:08:53
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.09.2013 15:54, sqlwiel pisze:

    > Rynek wyreguluje.

    No właśnie wyregulował - najmu okazjonalnego nie stosuje się. Odpytywani
    przeze mnie notariusze, o to jak to się przeprowadza w praktyce,
    odpowiadali że mają tylko teoretyczną wiedze na ten temat. Nie było
    dotąd chętnych na sporządzenie takich umów.

    p. m.