  • 171. Data: 2018-08-14 07:10:54
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W sumie to się zdaje nazywa zabójstwo z zamiarem ewentualnym, ale
    > oznacza to, że ktoś (oceniając rozsądnie) przynajmniej powinien się
    > liczyć i godzić z takimi skutkami. Pytanie, czy tu powinien. Raczej
    > wątpię.

    Powinien, ale się nie liczył.

    Shrek

  • 172. Data: 2018-08-14 07:40:41
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 11.08.2018 o 02:22, Queequeg pisze:
> [...]
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/pomiar.jpg
    >
    > Łazienka jest przy klatce schodowej, w sumie to najbliższy punkt do
    > sąsiada z prawej strony... ale nie chcę wyrokować.
    >
    > Rozłączyłem to teraz (i zapisałem dokładną godzinę rozłączenia), zadzwonię
    > jutro do właścicielki i powiem jej, jak to wygląda. Tyle że ona jest
    > osobą, którą trzeba prowadzić za rękę, więc pewnie rozłoży ręce i "ojejku
    > no ja nie wiem", więc to ja będe musiał jakoś to rozwiązać.
    >
    > Gdzie wg Was właścicielka powinna skierować dalsze kroki (pytam, bo ona na
    > pewno nie będzie wiedziała)? Do konserwatora? Przejść się od razu na

    Kluczowe w tym wypadku jest stwierdzenie, dokąd idzie drugi kabel.
    Z fotki wynika, że jest to taki sam rodzaj kabla, więc prawdopodobnie
    był on podłączony podczas układania całej instalacji, a nie dołączony
    prowizorycznie potem.
    Może idzie do jakiegoś odbiornika u Ciebie, o którym nie wiesz?

    Pomoże wykrywacz przewodów kupiony w Lidlu lub w Biedronce:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 173. Data: 2018-08-14 08:24:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Została zdekomunizowana.

    -----

  • 174. Data: 2018-08-14 10:29:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiotRek <b...@g...pl> wrote:

    > Można obejrzeć za darmo (całkiem legalnie, bo na podstronie TVP):
    >
    > https://vod.tvp.pl/website/czterdziestolatek,1667706
    /video?order=oldest

    > Niestety z reklamami (raz na początku i trzy razy w trakcie). :-(

    Dzięki, zapisałem sobie!

  • 175. Data: 2018-08-14 10:30:28
    Temat: Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > A po co wydawać pienidze jak możesz na YT obejrzeć, a nawet na dysku
    > zapisać i oberzeć w komputerze a nawet w telewizorze.

    Ale nie ma całości na yt... albo nie znalazłem.

    Ten vod.tvp.pl brzmi obiecująco, ale nie można ściągnąć na TV :(

  • 176. Data: 2018-08-14 10:33:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Nie ma 360 V.
    > Jest 400 V

    Dokładniej:

    - 360 jest stopni w pełnym kącie
    - 380V było jak było 220V w gniazdku
    - 400V jest odkąd jest 230V w gniazdku

  • 177. Data: 2018-08-14 10:35:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Trzeba ocenic stan faktyczny a nie gdybać. Jak mam za licznikiem jedno
    > gniazdko i zamienie sobie w nim miejscami przewody to tez kryminał i
    > katastrofa?

    Jeśli sobie, to pewnie nie, ale jeśli wiesz, że cośtam jest na lewo
    dopięte, i da się udowodnić, że wiesz, to myślę że może być różnie.

  • 178. Data: 2018-08-14 10:41:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A w czwartek zlikwidują plantację marychy;)

    Liczę że nie... nawet jeśli, to mam film, na którym widać, że podłączam
    miernik i pokazuje ten prąd... tylko co mi po tym filmie jak odepną przez
    ten czas te kable :/

    Zastanawiam się czy to podpiąć może jeszcze do czwartku.

    Btw, ładna pajęczyna, to prawdopodobnie to (wieczorem sprawdzę dokładniej
    bo mam już pomysł jak, a ktoś z grupy obok wysłał mi cęgi pomiarowe).

    http://www.chmurka.net/r/usenet/pajeczyna.jpg

  • 179. Data: 2018-08-14 11:37:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-14 o 00:59, PiotRek pisze:

    > A już jej nie ma? Co się z nią stało?

    Jest, ale nie słucham tej piosenki. Ostatnio przesłuchałam prawie
    wszystkie Kory.

    --
    animka

  • 180. Data: 2018-08-14 12:44:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-09 o 19:29, Queequeg pisze:

    > Nie, jest nawet napisane "6400 imp/kWh".
    >
    > Zdjęcie nie moje, ale licznik podobny jak tu:
    >
    > https://ocdn.eu/images/pulscms/YWE7MDA_/6b730fd37c77
    78d90c05ad05f12a7516.jpg

    Jest tam jakiś przycisk przełączający co się aktualnie wyświetla?
    Spróbuj go przytrzymać - mój licznik wchodzi wtedy w drugi tryb
    wyświetlacza i można tam znaleźć (klikając tym przyciskiem) zużywaną
    obecnie moc, prąd itp. Licznik wygląda zupełnie inaczej, ale wyświetlacz
    ma na oko identyczny.