  • 11. Data: 2010-10-29 12:22:02
    Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > A pomysl przeczytales gdzies na jakiejs stronie i go tu wkleiles?

    Nie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2010-10-29 12:37:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-10-2010 14:22, januszek pisze:
    > SDD napisa?(a):

    > Nie.

    Nie na stronie? Nie wkleiłeś? Nie przeczytałeś?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2010-10-29 12:40:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > Nie na stronie? Nie wkleiłeś? Nie przeczytałeś?

    Jakie to ma znaczenie?

    j.

  • 14. Data: 2010-10-29 12:41:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    januszek napisa?(a):

    [...]

    O jeszcze jednej możliwość przeczytałem na stronach F-K. W tym przypadku
    byłoby to tak:

    3) Obciążenie Klienta kwotą 500 zł tytułem "kosztów przywrócenia
    przedmiotu do stanu poprzedniego".

    j.

  • 15. Data: 2010-10-29 12:45:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 13:47:05 +0200, januszek napisał(a):

    >>> 1) w ofercie wpisuję, że cena obsługi logistycznej i dostawy wynosi

    > IMO zwraca sie tylko za towar.

    Nie, jedyna rzecz, o której w ustawie się nie mówi, to koszt odesłania
    towaru.
    Rację ma Andrzej Lawa -- umowy nie ma i jakby nigdy jej nie było. 100%
    kasy wraca do klienta.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2010-10-29 12:46:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:37:00 +0200, Maddy napisał(a):

    > Nie na stronie? Nie wkleiłeś? Nie przeczytałeś?

    Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę
    takie.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 17. Data: 2010-10-29 12:48:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisa?(a):

    [...]

    > Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę
    > takie.

    Wyjaśnię bo się nie odczepią. Geneza mojego pytania jest tak, że jestem
    fanem pewnych urządzeń elektronicznych jednej ale konkretnej, wręcz
    kultowej dla mnie, marki. Razem z innymi fanami jesteśmy aktywni na
    forum dyskusyjnym. Właśnie na rynek wchodzi nowy model, bardzo przez nas
    pożądany. Ceny są wysokie więc oficjalny dystrybutor nie sprowadza
    towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem
    magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w
    kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą
    o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może
    coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre
    ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik
    pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
    zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do
    zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

    j.

  • 18. Data: 2010-10-29 12:54:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:48:11 +0200, januszek napisał(a):

    > Dlatego to nam, de facto konsumentom, zaczyna zależeć na tym aby w
    > zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

    Obawiam się, że się nie da. Nawet pisemne oświadczenie o niekorzystaniu
    będzie raczej bezskuteczne jako niezgodne z prawem (i to nawet jeśli
    ustanowisz coś w rodzaju "kary umownej" za złamanie tego dobrowolnego
    zakazu).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 19. Data: 2010-10-29 12:56:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2010 14:41, januszek pisze:

    > 3) Obciążenie Klienta kwotą 500 zł tytułem "kosztów przywrócenia
    > przedmiotu do stanu poprzedniego".

    Próba wyłudzenia.

  • 20. Data: 2010-10-29 12:58:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2010 14:48, januszek pisze:

> [...]
    > pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
    > zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do

    Zamiast kombinować, wyślijcie delegata z kasą - niech kupi u
    dystrybutora w jego siedzibie i po problemie.