  • 1. Data: 2010-10-29 09:23:45
    Temat: Oplata dodatkowa za parkowanie
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    Pewnego dnia zaparkowalem w strefie platnego parkowania. Udalem sie do
    parkomatu zeby kupic bilet, a ze nie mieszkam w tym miescie to musialem go
    najpierw znalezc. Nie zajelo mi to jakos specjalnie duzo czasu. W kazdym
    razie kupilem bilet o godz. 13:42. Wracajac do samochodu znalazlem wezwanie
    do uiszczenia oplaty dodatkowej 50zl w zwiazku z nieuiszczeniem oplaty za
    parkowanie. Wezewanie to bylo datowane na godz. 13:40. Napisalem odwolanie
    do podmiotu wzywajacego, ze w zwiazku z tym iz bylem w miedzyczasie po bilet
    parkingowy, a roznica czasow jest znikoma (dochodzi jeszcze roznica czasow
    miedzy parkomatem, a zegarkiem kontrolera) nie uznaje tego wezwania za
    zasadne i wnosze o anulowanie. W odpowiedzi dostalem informacje, ze w
    zwiazku z uchwala Rady Miejskiej (...) oplate nalezy wniesc bezzwlocznie,
    bez wezwania z chwila zajecia miejsca postojowego. Napisali rowniez, ze
    posiadaja dokumentacje wg, ktorej moj pojazd zajmowal miejsce platne co
    najmniej 9 minut wczesniej i uwazaja, ze mialem wystarczajaco duzo czasu.
    Moje pytanie brzmi: czy mam sie od tego jeszcze jakos odwolywac u nich, czy
    mam zalozyc sprawe w sadzie, czy mam czekac i to oni musza mi ewentualnie
    zalozyc sprawe w sadzie jesli chca moje pieniadze? W przypadku mandatu
    sprawa jest prostsza: albo przyjmuje, albo nie i sad. Tutaj wezwanie juz
    zastalem i napisalem im, ze nie uznaje go za zasadne, ale oni swoje.

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2010-10-29 09:57:27
    Temat: Re: Oplata dodatkowa za parkowanie
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 29-10-2010 11:23, Marian Paździoch pisze:
> [...]
    > sprawa jest prostsza: albo przyjmuje, albo nie i sad. Tutaj wezwanie juz
    > zastalem i napisalem im, ze nie uznaje go za zasadne, ale oni swoje.

    Czekaj na pismo z sądu, piłeczka jest po stronie zarządcy strefy
    płatnego parkowania.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-10-29 10:59:14
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    > Czekaj na pismo z sądu, piłeczka jest po stronie zarządcy strefy płatnego
    > parkowania.

    Ale bede mial szanse z nimi walczyc? Z sadu rozumiem, ze nie przyjdzie
    odrazu wyrok? ;)

    Pzdr.
    M.

  • 4. Data: 2010-10-29 11:26:19
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-10-29 12:59, Marian Paździoch pisze:
    > Ale bede mial szanse z nimi walczyc? Z sadu rozumiem, ze nie przyjdzie
    > odrazu wyrok? ;)

    a będzie w ogóle jakiś sąd?

    KG

  • 5. Data: 2010-10-29 11:29:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/29/2010 6:26 AM, kam wrote:

    > a będzie w ogóle jakiś sąd?

    kapturowy,
    wyrok przyjdzie do domu

  • 6. Data: 2010-10-29 11:31:14
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-10-29 13:29, witek pisze:
    > wyrok przyjdzie do domu

    jaki wyrok?

    KG

  • 7. Data: 2010-10-29 11:35:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 13:31, kam pisze:

    > jaki wyrok?

    Przyjdzie wezwanie do zapłaty a potem komornik.

    --
    MZ

  • 8. Data: 2010-10-29 12:07:25
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przyjdzie wezwanie do zapłaty a potem komornik.

    Hmm... no to niezle juz chyba wszystkie mozliwe opcje tu padly ;). Czy ktos
    moglby mi napisac, w ktorym momencie powinienem sie odwolac i do kogo? Bo do
    Zarzadu Drog juz raz sie odwolywalem bezskutecznie...

    Pzdr.
    M.

  • 9. Data: 2010-10-30 15:58:09
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>