  • 41. Data: 2010-10-30 08:33:45
    Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    januszek wrote:

    > Ok, wyobraź sobie

    No własnie widzę, że u Ciebie z wyobraźnią krucho.

  • 42. Data: 2010-10-30 10:53:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem
    > magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w
    > kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą
    > o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może
    > coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre
    > ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik
    > pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
    > zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do

    kupcie "na firme"
    zwrot dotyczy tylko konsumentów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 43. Data: 2010-11-02 22:25:19
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-10-29 13:19, januszek pisze:

    > Czy takie podejścia do sprawy są ok?
    >
    > j.

    A może sprzedawać to jako artykuł na specjalne zamówienie?

    --
    Filip.