  • 21. Data: 2014-04-14 16:22:53
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:ac5c2e94-fcc9-463f-838f-ea1ab5525a53@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 23:41:41 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > https://empatia.mpips.gov.pl/
    > Tu sami przyznają że 45mln kosztował.

    Nie jest to przedmiotem pytania inicjatora wątku, ale skoro już sie tym
    zainteresowałeś, to bądź uprzejmy choć ze zrozumieniem przeczytać to, co
    podlinkowujesz. 45.413.816,09 zł, to koszt portalu emp@tia, którego jakimś
    tam niewielkim fragmentem jest portal dla bezdomnych. Oczywiście opieram
    sie tu na podlinkowanym przez Ciebie materiale, bo nie mam zielonego
    pojęcia, ile portal dla bezdomnych kosztował. Ale jeśli dysponujesz jakimiś
    informacjami odbiegająymi od tych publikowanych, to wskaz źródło, a nie
    linkuj danych przeczących temu, co sam piszesz, bo już nie wiem, co o Tobie
    myśleć.

  • 22. Data: 2014-04-14 19:57:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Oczywiście opieram sie tu na podlinkowanym przez Ciebie materiale, bo
    > nie mam zielonego pojęcia, ile portal dla bezdomnych kosztował.

    3,3 mln. Wiec to chyba nie az tak mały fragment, skoro kosztował 8%
    całości.

  • 23. Data: 2014-04-15 12:50:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 16:22:53 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > linkuj danych przeczących temu, co sam piszesz, bo już nie wiem, co o Tobie
    > myśleć.
    Myśl co chcesz.
    A odnośnie tych 50mln za empatie czy jak to się tam nazywa to jak sprawa została
    nagłośniona to ładne tłumaczenie urzędasy znalazły że to szerszy portal że na
    bezdomnych tylko 3,3mln itp. bzdury.
    Jeszcze kilka tygodni temu ci sami urzędnicy nie zaprzeczali że 49mln poszło na
    portal dla bezdomnych a jeszcze tłumaczyli że podpis elektroniczny czy profil epuap
    bezdomnemu jest niezbędny itp.
    Teraz widocznie zmienili linie obrony i okazało się że na bezdomnych to tylko 3,3mln.
    Papier wszystko przyjmie