  • 31. Data: 2021-11-07 17:47:55
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 16:35, J.F pisze:
    > To moze to nie wibracje ?

    Podłoga też wibruje a taśmy ATA mają swoje ograniczenia.

    > Jesli wymiana dysku wychodzi taniej ... szczegolnie, jak sie wymienia
    > na gwarancji :-)

    Na gwarancji to dysk by kosztował 200 zł ;-)

  • 32. Data: 2021-11-07 17:50:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 15:56, WAM pisze:
    > Na kwarantannie jest 380 tys. osób. Nie ma szans by wszystkich
    > sprawdzić.

    Serio? nawet zadzwonić? Wysłać smsa? Gołębia? cokolwiek?

    Przy poprzednich falach podchodzili do tematu dokładniej.

    Ale jak się okazało że to tylko nowa grypa a nie ZARAZA... ;;-)

  • 33. Data: 2021-11-07 18:00:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 17:47, _Master_ pisze:
    > Podłoga też wibruje a taśmy ATA mają swoje ograniczenia.

    Gąbka powinna temu zaradzić, a próbowaliście.

    > Na gwarancji to dysk by kosztował 200 zł ;-)

    Czyli odpady kupujecie po prostu. Dlatego padają.

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2021-11-07 18:32:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli nie da się przeprowadzić w ten sposób dowodu, że ktoś prowadził auto i
    rozmawiał lub słał SMS-y (dopóki kogoś nie rozjedzie)?

    -----

  • 35. Data: 2021-11-07 19:11:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 18:00, Robert Tomasik pisze:

    > Gąbka powinna temu zaradzić, a próbowaliście.

    Tak

    > Czyli odpady kupujecie po prostu. Dlatego padają.

    Pierwszy na wymianianę nie był odpadowy a kupienie nie jest takie proste
    bo to ATA 160GB.

    Tak to była stara maszyna Kodaka.

    Teraz pracujemy na nowszej. Dupy nie urywa zwłaszcza soft ;-)

  • 36. Data: 2021-11-07 19:17:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2021 18:32:23 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czyli nie da się przeprowadzić w ten sposób dowodu, że ktoś prowadził auto i
    rozmawiał lub słał SMS-y (dopóki kogoś nie rozjedzie)?
    > -----

    No jak nie - trzeba wpisac zarzut dowolny, ale na przestepstwo.

    przy covid to proste - sprowadzenie ryzyka katastrofy w wielkich
    rozmiarach :-) I to nawet nie bedzie tak calkiem z d*** :-(

    Tylko nie wiem co dalej - Robert moze powie, czy da sie umorzyc z
    tytulu znikomej szkodliwosci spolecznej, czy to zaszkodzi w
    statystykach. A moze trzeba zachecic do przyznania sie i poddania
    dobrowolnemu karze - bedzie sukces na koncie.
    A jak sie bedzie opieral, to do kibla i paralizatorem go.

    A moze wystarczy zostawic sprawe prokuratorowi - ale Policja sobie
    wykrycie sprawcy zapisze w sukcesach :-)

    J.

  • 37. Data: 2021-11-07 19:19:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2021 17:50:08 +0100, _Master_ wrote:

    > Serio? nawet zadzwonić? Wysłać smsa? Gołębia? cokolwiek?
    >
    > Przy poprzednich falach podchodzili do tematu dokładniej.

    Bylo mniej ludzi.

    A tu komputery dalyby rade, ale trzeba zaprogramowac specjalny
    algorytm.

  • 38. Data: 2021-11-07 19:36:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 18:32, ąćęłńóśźż pisze:

    > -----
    > Czyli nie da się przeprowadzić w ten sposób dowodu, że ktoś prowadził
    > auto i rozmawiał lub słał SMS-y (dopóki kogoś nie rozjedzie)?

    A ktoś próbował? Przede wszystkim problemem może tu być sam czas. O ile
    w większości przypadków ustalenie dokładnego czasu nie ma tu znaczenia,
    to w wypadku próby wykazania, że ktoś korzystał z telefonu podczas jazdy
    poprzez analizę retencyjnych danych telekomunikacyjnych trzeba by było
    nie tylko znać dokładny czas, ale jeszcze to z systemem danego
    konkretnego operatora telekomunikacyjnego.

    Po za tym sam fakt, że trwała rozmowa wcale nie oznacza, ze kierujący
    trzymał telefon w ręku. Z uwagi na moją aktywność zawodową dość często
    zdarza mi się rozmawiać na głośniku. Bo muszę mieć wolne ręce. W
    samochodzie, w którym nie mam zestawu głośnomówiącego spokojnie da się
    tak rozmawiać z telefonu leżący na siedzeniu obok.

    Udowodnienie, ze ktoś trzymał telefon podczas jazdy o wiele prostsze
    jest w oparciu o monitoring CCTV z pobliskich drodze obiektów, albo
    rejestratorów z pojazdów.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2021-11-07 19:39:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 19:17, J.F pisze:
    > Tylko nie wiem co dalej

    No właśnie :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2021-11-07 19:48:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 19:19, J.F pisze:
    > Bylo mniej ludzi.

    Że co?